هرمز شجاعی‌مهر مجری برنامه «خانواده یک» در خصوص ویژگی‌های این برنامه گفت: یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی که در «خانواده یک» وجود دارد، حضور کارشناس مجری است. کارشناسی که خود نقش مجری را نیز ایفا می‌کند. در این صورت وقت برنامه نیز کمتر گرفته می‌شود.

به گزارش مشرق، هرمز شجاعی‌مهر مجری برنامه «خانواده یک» گفت: شکل‌ کنونی برنامه رنگ‌آمیزی خیلی خوبی دارد. آیتم‌ها، فضا، اطلاعات و دیگر موارد به شکل جدید در برنامه دیده می‌شود، در مجموع کیفیت کار را بالا برده‌اند.

مجری برنامه «سیمای خانواده» اظهار داشت: در برخوردهایی که با مردم داشته‌ام، احساس رضایت داشته‌اند. عموما از برنامه استقبال کرده‌اند. البته لازم بود بعد از مدت‌ها در فرم، شیوه اجرا و قسمت‌های مختلف برنامه شاهد تغییر باشیم.

شجاعی‌مهر بیان کرد: حضور مردم در برنامه و اجرا در محضر آن‌ها برای من بسیار جذاب است. در واقع حضور مردم مورد بسیار خوبی است. من تا قبل از این به هنگام اجرا هیچ‌ عکس‌العملی را همزمان از جانب تماشاچیان نمی‌دیدم، اما در «خانواده یک» این نوع اجرا و حضور مردم برایم بسیار جالب است.

وی تصریح کرد: به بخش «نوشدارو» و «آقای دکتر یارقلی» که در حوزه طب سنتی فعالیت می‌کنند، علاقه زیادی دارم. از مباحثی که در این بخش مطرح می‌شود، استفاده‌های فراوانی می‌کنم. چرا که مباحث مطرح شده مؤثر بوده و قابل اجرا هستند. همچنین منوچهر والی‌زاده را بسیار دوست دارم. برنامه او را می‌بینم و از او می‌آموزم.

هرمز شجاعی‌مهر عنوان کرد: اجرا یک رفتار است. در واقع بخشی از یک شخصیت است. من به همان شکل اجرا می‌کنم که رفتار می‌کنم. در اینجا در پاسخ برای کسی که پیشنهاد عوض کردن اجرا را می‌دهد، این سؤال را مطرح می‌کنم اجرای ما مانند رفتار ما در جامعه، رفتار با پدر و مادر، خواهر و برادر، دوست و... است. اجرا بخشی از رفتار ما مجریان است. بنابراین چطور می‌توان رفتار خود با خانواده را عوض کرد و چطور می‌توان شیوه زندگی و رفتار با اطرافیان را تغییر داد؟! اجرا نیز به همین شکل است. فقط زمانی می‌توان اجرا را تغییر داد که ما ادا درآوریم. اما باید تأکید کنم که من در اجرا ادا در نمی‌آورم.

شجاعی مهر در پایان گفت: به نظر من برنامه «خانواده یک» و در کل برنامه خانواده محور دارای اهمیت فراوانی است؛ زیرا در خانواده است که شخصیت و هویت آدمی شکل می‌گیرد. بنابراین برای حضور در چنین برنامه‌ای باید دانش به روز داشت و برای آن ارزش ویژه‌ای قائل بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس