کد خبر 521677
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶

سخنگوی ناجا در مورد تغییر فرمانده یگان ویژه تهران گفت:‌ انتصاب فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ ارتباطی به موضوع سفارت عربستان نداشته و فرمانده جدید یگان ویژه از یک هفته قبل از واقعه معرفی شد.

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در مورد تغییر فرماندهی یگان ویژه تهران بزرگ توضیحاتی را ارائه داد.

برپایه این گزارش، سردار منتظرالمهدی اظهار داشت: انتصاب فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ ارتباطی به موضوع سفارت عربستان ندارد.

سخنگوی ناجا با بیان این مطلب که اساساً انتصابات در نیروی انتظامی تابع الزامات درون‌سازمانی است، نه حوادث بیرونی، تصریح کرد: سردار عرب‌سرخی از 3 ماه گذشته به سمت فرمانده یگان امداد تهران بزرگ معرفی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: سرهنگ مطهری‌زاده نیز از یک هفته قبل از واقعه سفارت عربستان به عنوان فرمانده یگان ویژه تهران معرفی شده بود.

سردار منتظرالمهدی خاطرنشان کرد: در مدت اخیر که سردار عرب‌سرخی از فرماندهی یگان ویژه فاتب تودیع و به عنوان فرمانده یگان امداد معرفی شده بود سرهنگ سلمانی سرپرستی یگان ویژه فاتب را عهده‌دار بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    0 0
    اگه یک هفته قبل معرفی صورت گرفته اجرا کردنش الان کج سلیقگی است و اگه برای سفارته که هست خوش بحال اقتدار سعودی ها
  • علی ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
    0 0
    احسنت بر این تغییر یگانی که نتونه با این همه دبدبه و گبگبه جلوی چهارتا اراذل اوباش و بگیره باید از بالا تا پایین محاکمه بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس