کد خبر 521509
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

مسئولان باشگاه صبا مدعی‌اند که بازیکن جوان استقلال قراردادش فسخ شده بود و این بازیکن را به صورت آزاد جذب کردند.

به گزارش مشرق، حضور میلاد شعبانلو در تمرینات تیم صبا با حواشی و اتفاقاتی روبرو شد. از جمله اینکه پرویز مظلومی سرمربی استقلال امروز نسبت به آزادسازی این بازیکن از مسئولان باشگاه استقلال شکایت داشت و معتقد بود که چرا بدون هماهنگی او این بازیکن آزاد شده است.

همچنین گفته می‌شد که استقلالی‌ها هافبک جوانشان را بدون دریافت پولی بابت رضایتنامه آزاد کرده‌اند.

محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا در این زمینه گفت: شعبانلو بازیکن آزاد بود چرا که استقلالی‌ها پیش از این قراردادش را فسخ کرده بودند! ما هم اکنون قراردادی امضا نکرده‌ایم بلکه این بازیکن فعلا در تمرینات تیم حضور دارد تا پس از این که دایی اعلام رضایت کرد قراردادش امضا شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد جدایی هاشم بیک‌زاده خاطرنشان کرد: به هر حال نظر دایی بود که بیک‌زاده با صادقی معاوضه شود البته این امر توافقی صورت گرفت و خود بیک‌زاده هم چنین درخواستی را داشت.

سوالی که در مورد انتقال شعبانلو مطرح می شود این است که اگر این بازیکن آزاد بوده چرا باید مظلومی از این موضوع ناراحت شود و اینکه اصلا چرا او در جریان این آزادسازی نبوده است.

به نظر می رسد ماجرای شعبانلو همانند مهدی کربلایی است. البته در قضیه کربلایی بازیکن امیدهای استقلال این افشارزاده بوده که در جریان فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال قرار نداشت و در حالی که قصد داشته این بازیکن را با داریوش شجاعیان در گسترش فولاد معاوضه کند متوجه می شود قرارداد کربلایی فسخ شده است!
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس