جمعی از رزمندگان شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد با خانواده شهید مجتبی زکوی‌زاده دیدار کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جمعی از رزمندگان شهر دهدشت استان کهگیلویه و بویر احمد با سفر به شهرستان باغملک در استان خوزستان به دیدار خانواده شهید مجتبی زکوی‌زاده، از شهدای مدافع حرم رفتند.

در این دیدار که در فضایی آکنده از عطر و بوی شهادت در روستای چلچلک باغملک برگزار شد، رزمندگان دهدشتی خانواده شهید مجتبی زکوی‌زاده را مورد تفقد قرار دادند و برای شادی روح این شهید آیاتی از قرآن مجید را قرائت کردند.

همچنین این رزمندگان با حضور بر مزار شهید مجتبی زکوی‌زاده، نخستین شهید مدافع حرم باغملک به این شهید والامقام ادای احترام کردند.

در این آئین پدر شهید شهید مجتبی زکوی‌زاده فرزندش را مورد خطاب قرار داد و به لهجه محلی گفت: مجتبی، دوستانت به دیدنت آمدند جلوی آنها بلند نمی‌شوی، مجتبی همکارانت پیش تو آمده‌اند، من آنها را نمی‌شناسم، بلند شو آنها را معرفی کن.

شهید مجتبی زکوی‌زاده، نخستین شهید مدافع حرم باغملک است که در تاریخ یکم مهرماه سال 1362 به عنوان دومین فرزند در خانواده‌ای روستایی در شهرستان باغملک به دنیا آمد و آبان ماه امسال برای دفاع از حرم بانوی عشق حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت.

این جوان باغملکی پس از حدود 20 روز نبرد با گروه‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از انتقال به خوزستان در صبح روز یکشنبه 15 آذر ماه 1394 همزمان با 24 صفر سال 1437 هجری قمری در شهر باغملک تشییع شد.

پیکر این شهید پس از انتقال به زادگاهش روستای چلچلک دوباره تشییع شد و پس از آن در گلزار شهدای این روستای شهیدپرور آرام گرفت.

از شهید مجتبی زکوی‌زاده دو فرزند خردسال دختر به نام‌های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس