می‌گویند غم پسر را پدر تسکین می‌دهد، مانده‌ام غم پدر را چه کسی تسکین خواهد داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، زمانی که پای درد و دل پدران شهدای مدافع حرم که خود نیز با جنگ و دفاع بیگانه نیستند و در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده‌اند بنشینید بر این عقیده‌اند که "غم از دست دادن فرزند سخت است اما خداوند اگر دردی می‌دهد قبل از آن صبرش را داده است"

تصویر فوق عکس یادگاری پدران شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر چیذر است.

از سمت راست: پدر شهید امیر سیاوشی، پدر شهید محمد حسین مرادی، پدر شهید محمد رضا دهقان، پدر شهید امین کریمی

***

شهید "امیر سیاوشی" از نیروهای ویژه‌ی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از خادمین امامزاده علی اکبر چیذر(ع) که 29 آذر ماه 94 به دست نیروهای تکفیری وهابی در حلب سوریه به قافله شهدای حرم آل الله پیوست.

رزمندگان دیروز جنگ، پدران امروز شهدای مدافع حرم  + تصویر

شهید «محمدحسین مرادی» متولد 30 مهر 1360 بود و در 28 آبان 92 مصادف با 17 محرم در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در روز جمعه اول آذر ماه سال گذشته با حضور بسیجیان، تشییع و در امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در کنار مزار دایی شهیدش به خاک سپرده شد.

"شهید محمدرضا دهقان" 21 آبان ماه 94 در حلب سوریه به دست نیروهای تکفیری وهابی به شهادت رسیدند. پیکر شهید دهقان پس از انتقال به تهران و تشییع، در امام زاده علی اکبر(ع) چیذر به خاک سپرده شد.

شهید "امین کریمی" دومین شهید مراغه‌ای مدافع حرم، یک آبان 94 مصادف با تاسوعای حسینی در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه، بدست تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس