کد خبر 520860
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز دوشنبه به طور گسترده به منازل شهروندان در بیت لحم و نابلس واقع در کرانه باختری یوش برده و تعدادی از آنها را بازداشت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، نیروهای اشغالگر اسرائیل بامداد امروز دوشنبه به شهرک بیت فجار در بیت لحم یورش برده و 8 جوان فلسطینی را بازداشت کردند و همچنین با یورش به شهرک تل غربی در نابلس دو جوان را بازداشت کردند.

برخی منابع در شهرک بیت فجار گفتند که 10 خودروی نظامی به این شهرک یورش آورده و شروع به یورش و بازرسی از تعدادی از منازل شهروندان کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست 8 فلسطینی به نام های حمزه عامر یوسف طقاطقه (15 ساله)، محمد طه طقاطقه (20 ساله)، ایاد سامی طقاطقه (21 ساله)، نبیل ابراهیم ثوابته (22 ساله)، رامی موسی ثواتبه (22 ساله)، عبد الله سالم ثوابته (29 ساله)، نصر محمد نایف ثوابته (23 ساله) و عزیز علی جبر دیریه (30 ساله) را بازداشت کردند.

بر پایه این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنین به روستای مراح رباح القریبه یورش برده و یک جوان به نام احمد محمود علی الشیخ (19 ساله) را بازداشت کردند.

در نابلس نیز نظامیان صهیونیست با یورش به این شهر اقدام به بازرسی منازل شهروندان کردند و از جمله منازلی که به آن یورش بردند منزل ابراهیم عثمان رمضان  و منزل سه فرزند وی به نام های مهند، محمد و علاء بود و نظامیان صهیونیست پیش از ترک منزل دو پسر وی به نام های مهند و محمد را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منزل عبدالرحمن محمد سمیر زیدان اسیر آزاده فلسطینی یورش برده و اقدام به بازرسی منزل وی کردند.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر چند روز پیش زیدان را بازداشت کرده بودند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس