سردار سراج ضمن تاكيد بر لزوم تخصصي و علمي شدن بسيج وزارتخانه و ادارات گفت: تخصصي و علمي شدن بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات منجر به ايجاد سيستمي توانمند در بسيج و نهايت نظم و برنامه ريزي تجهيز بسيج خواهد شد تا هر كجا كه نياز نظام باشد بسيج بتواند حضور يابد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران بسيج وزارتخانه ها، در اين نشست سردار سراج فرمانده ناحيه مقاومت بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات به تغييرات و رويكرد بسيج پرداخت و گفت: بسيج ادارات و وزارتخانه ها به عنوان بخش بزرگ و اثرگذار قادر است نقش مهمي را در تمامي زمينه ها در همكاري با دولت در جهت خدمت به مردم و جامعه داشته باشد.
سردار سراج تقويت نيروهاي بسيجي را در تمام عرصه‌ها، سرمايه‌گذاري براي آينده توصيف كرد و افزود: بسيج بايد در همه عرصه‌هاي فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و سياسي حضور جدي و فعال داشته باشد.
سراج ضمن تاكيد بر لزوم تخصصي و علمي شدن بسيج وزارتخانه و ادارات گفت: تخصصي و علمي شدن بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات منجر به ايجاد سيستمي توانمند در بسيج و نهايت نظم و برنامه ريزي تجهيز بسيج خواهد شد تا هر كجا كه نياز نظام باشد بسيج بتواند حضور يابد.
'محمدتقي صباغي' نماينده ولي فقيه در بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات نيز در اين نشست بسيج را نمودي از فداكاري و ايثارگري دانست و گفت: به طور ريشه‌اي بسيج در همه جا و در ميان تمام اقشار جامعه حضور دارد، بسيج در طول جنگ تحميلي نمودي از فداكاري و ايثارگري بوده و پس از آن نيز مدافع ارزش‌ها در تمامي صحنه‌ها و عرصه‌هاي كشور است.
صباغي حضور بسيج را در ميان جوانان و نوجوانان از ماموريت‌هاي مهم اين نيروي مردمي دانست و اظهار داشت: بسيج نجات دهنده جوانان از تهاجم فرهنگي دشمنان است.
سردار ذوالقدر جانشين فرمانده سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ هم در اين نشست با اشاره به بيداري و همگرايي كشورهاي اسلامي در زير پرچم لااله الاالله با درايت رهبر معظم انقلاب، گفت: نام پيامبر(ص) سبب تفرقه زدايي و وحدت در جهان اسلام شده است و بيداري امت اسلامي منشاء سرنگوني دشمنان اسلام و استكبار جهاني از جمله رژيم صهيونيستي و آمريكا خواهد بود.
سردار ذولقدر گفت: ما در فضاي امروز بايد مراقب و دائما به دنبال وحدت باشيم چرا كه دشمنان به دنبال نقاط ضعف هستند تا بتوانند از اين طريق به اهداف خود برسند.
ذوالقدر عبور از اصول و ارزش‌ها توسط برخي از جريان هاي سياسي را در دوران گذشته خيانت به نظام دانست و گفت: ستون خيمه بسيج همواره در جهت وحدت نخبگان و نيروهاي انقلاب اسلامي استوار است و با تكيه بر اين خيمه مي‌توان از ناهنجاري‌هاي سياسي عبور كرد.
سردار ذوالقدر با توجه به فرمايشات امام بزرگوار (ره) كه فرمودند: 'اختيار ولي فقيه اختيار رسول الله(ص) است' و با بيان اين مطلب كه بسيجيان مصداق عملي اطاعت مطلق از ولايت فقيه را در سرلوحه كار خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: بسيجيان با عشق و علاقه و در مصداق واقعي ايمان و عشق به ولايت و تبلور صحنه‌هاي جانفشاني و رشادت‌هاي انسان‌هاي وارسته با روح بزرگ خود، درس ايثار و شهادت را به همگان آموختند.
وي ادامه داد: بسيج اولين و اساسي ترين اركان مردمي است كه تجسم عيني رهنمودهاي امام(ره) و رهبري عزيز و تحقق آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي را عملي كرده است.
در پايان اين مراسم سرهنگ پاسدار رضا موسايي به عنوان جانشين فرمانده بسيج وزارتخانه‌ها و ادارات كشور معرفي شد.
مسئولين جديد معاونت هاي بسيج وزارتخانه‌ها به ترتيب سرهنگ پاسدار مسعود مهديان، سرهنگ پاسدار عطارزاده، برادر پاسدار ملكي، برادر پاسدار خسروي، برادر پاسدار حسن پور هم در اين مراسم به عنوان مسئول معاونت هاي فن اوري و اطلاعات، فرهنگي، تربيت بدني، آماد و پشتيباني و مديريت اردويي معرفي شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس