کد خبر 520478
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

ماجرای انتقال علیرضا بیرانوند به پرسپولیس حسابی گره خورده است.

به گزارش مشرق، از قرار معلوم نفتی‌ها که تا پایان فصل آینده با بیرانوند قرارداد دارند، صرفا حاضرند او را به صورت «قرضی» به سرخپوشان بدهند، اما پرسپولیس بیرانوند را «قطعی» می‌خواهد و همین مساله انتقال این گلر ملی‌پوش به جمع قرمزها را تا مرز لغو شدن پیش برده است.  این وسط چیزی که عجیب به نظر می‌رسد، مخالفت سرخپوشان با جذب قرضی بیرانوند است. پرسپولیس الان که با مشکل دروازه‌بان اصلی مواجه است، می‌تواند بیرانوند را برای یک‌نیم‌فصل در اختیار بگیرد. به این ترتیب آنها از شر پرداخت پول هنگفت برای گرفتن رضایتنامه این بازیکن هم معاف خواهند شد.

به علاوه این چند ماه فرصت خوبی است تا پرسپولیسی‌ها بفهمند آب برانکو با بیرانوند داخل یک جوی می‌رود یا نه؛ اگر شد، تابستان بعدی مذاکرات برای قطعی کردن این انتقال ادامه پیدا می‌کند و اگر نشد، قرمزها سر فرصت به جذب یک دروازه‌بان خوب داخلی یا خارجی اقدام خواهند کرد. امروز اگر سرخپوشان بخواهند گلر خارجی بگیرند، ناچار هستند یکی از بازیکنان خارجی‌شان را از لیست خارج کنند که این اقدام شتابزده، بار مالی زیادی هم برای آنها به همراه خواهد داشت، اما در ابتدای فصل بعد خیلی راحت می‌شود این کار را انجام داد و گلر مطمئن خارجی گرفت. حالا معلوم نیست چرا قرمزها اینقدر مقابل این پیشنهاد قابل تامل مقاومت می‌کنند؟

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    آن چیزی که نویسنده این نوشتار به آن توجه ندارد این است که در صورت موفقیت در پرپسولیس باشگاه نفت به آسانی توانسته از طریق پرسپولیس او را به باشگاه های پولدار معرفی کند و در آمد خوبی از این راه به دست آورد.
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    آخه کدوم باشگاه خارجی میاد از لنگ بازیکن بگیره؟. اتفاقا نفت که تو اسیا بازی داره خیلی بیشتر تو چشمه تا باشگاه قعرنشین لنگ در ضمن این ادمین پرسپولیسی مشرق بدجور داره جوش میزنه حداقل یه نیم فصل این بیرانوندو بگیرن!
  • رضا ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    باسلام. مدیران باشگاه نفت با هوش هستند با قرض دادن دروازهبانشان برای پرسپولیس و دیده شدن او قصد لزیونر کردن و حداقل به باشگاههای عربی و حداکثر اروپایی با پول گزاف را دارند که کسب در امد خوبی برای باشگاه هستش بخاطر این پله شدن پرسپولیس برای بازیکن قرضی و کسب درامد برای باشگاه دیگر را مدیران باشگاه پرسپولیس بر نمی تابنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس