کد خبر 520496
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

برانکو در نشست خبری خود به سوالات خبرنگاران درمورد دروازه بان آینده این تیم پاسخ داد.

به گزارش مشرق، برانکو ابتدا در مورد اینکه آیا بیرانوند در لیست او بوده و قرار بوده ننزیچ با اومانیا معاوضه شود گفت: هر کاری کردیم با هماهنگی باشگاه بوده است. حاضر نیستیم در نقل و انتقالات اسمی ببریم به همین دلیل مایل نیستم در مورد هیچ کسی صحبت کنم. صحبت‌هایی در مورد فروزان بود اما به راه‌آهن رفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط سوشا گفت: در مورد سوشا باید بگویم که دروازه بان ما و ملی پوش ماست، طبیعی است که وضعیت بدی برای باشگاه به وجود آمده، البته برای خانواده و خودش بدتر است. طبیعی است که ما تاثیرگذار نیستیم و ارگان های ذیربط باید قانونی کار خود را پیش ببرند. من و باشگاه در چارچوب قانون از سوشا حمایت می‌کنیم. طبیعی است وقتی شفاف‌سازی شود آن موقع راحت‌تر تصمیم می‌گیریم. برای پرسپولیس این یک مسئله قابل درک است.

وی در مورد اینکه ایا گلر خارجی می خواهد یا داخلی گفت: ما به دنبال یک گلر خوب هستیم الان دروازه‌بانان خوب ایرانی همگی تحت قرارداد هستند خیلی سخت است دروازه‌بان پیدا کنیم.

برانکو در واکنش به این موضوع که اگر گلر خارجی جذب کنند، باید یکی از بازیکنان خارجی از تیم خارج شود و آیا به این مسئله فکر کرده یا خیر گفت:به همه موارد یک جا فکر می‌کنیم. در حال حاضر صحبت قطعی نمی‌توانیم انجام دهیم. تا 4-5 روز آینده همه چیز قطعی می‌شود. شانس جذب دروازه‌بان آسیایی داریم اما بحث ما بحث کیفیت است. در ایران گلرهای خیلی خوبی هستند مثلا برای من جالب است که نسبت به قبل هم‌اکنون ایران دروازه‌بانان خوبی دارد. در زمان من میرزاپور، رحمتی و طالب‌لو بودند اما الان هر تیمی یک دروازه‌بان خوب دارد.

وی در مورد اینکه قرار است امشب با هومن افاضلی جلسه‌ای داشته باشد گفت: شما از کجا این سوال را مطرح می‌کنید. من تقریبا هر شب او را می‌بینم، مطمئن نیستم که او را امشب ببینم چرا که مریض هستم و سرما خورده‌ام.

پندار خومارلو مدیررسانه‌ای پرسپولیس در خصوص جذب گلر تاکید کرد: از رسانه‌ها خواهش می‌کنیم به علت اینکه بحث جذب دروازه‌بان مهم است اسم هر گلری که مدیر برنامه‌های آنها به باشگاه می دهد مطرح نکنند زیرا باعث بازار گرمی آنها می‌شود چرا که برخی از آنها اسمشان به دفتر طاهری هم نمی‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس