نهضت نخل آزادگان، در ادامه ی دیدارهای خود با آزادگان و خانواده شهدای آزاده، به دیدار خانواده آزاده شهید ایوب ابراهیمی رفتند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از سایت جامع آزادگان، نهضت نخل که متشکل از آزادگان سرافراز میهن مان است، در یکی دیگر از دیدارهای خود با خانواده آزادگان، به همراه جمعی از آزادگان به دیدار خانواده شهید آزاده ایوب ابراهیمی رفت و پای حرف ها و درددل های مادر و خانواده ی این شهید سرافراز نشست.

خانواده شهید ایوب ابراهیمی

آزادگان این بار نیز به دیدار مادر شهیدی رفتند که از داغ فرزند پیر و دلشکسته شده است. مادری که به گفته ی خودش هنوز داغ فرزند شهیدش را بر سینه دارد.

گرچه پدر نیز بعد از شهادت فرزند آزاده اش، نتوانست بار سنگین دوری از او را بر دوش بکشد و مدت کوتاهی بعد از شهادت فرزندش او نیز به دیار باقی شتافت.

زندگی با همه ی فراز و نشیب هایش در خانه ی پدری شهید ابراهیمی جریان دارد. خانه ای قدیمی در محله ی بهاران در منطقه ی فلاح تهران. خانه ای که برادران شهید به یاد پدر و به عشق برادر شهیدشان پا به آن می گذارند و از مادر دلجویی می کنند.

آزاده شهید ایوب ابراهیمی  از رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد که در روزهای پایانی خدمت مقدس سربازی در لباس ارتش به اسارت دشمن بعثی درمی آید.و در سال ۱۳۶۹ بعد از ۲۵ ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشت اما شدت جراحات دوران اسارت و تحمل سختی های آن دوران به قدری بود که این آزاده در سال ۱۳۸۷ به یاران شهیدش پیوست و برای همیشه آسمانی شد.

خواب آزادی فرزندم را دیدم

مادر شهید می گوید: «متأسفانه بعد از شهادت ایوب، نام او را به عنوان شهید ثبت نکرده اند. متاسفانه از ماده ۱۳ که سهم آزادگان است به ما چیزی پرداخت نشده و بنیاد شهید هم پیگیر ماجرا نیست.»

                      مادر شهید ایوب ابراهیمی

با این حال مادر راضی است به رضای خدا. برای هم رزمان و هم اسارتی های پسرش از خاطرات روزهای نبود فرزندش می گوید. روزهایی که جستجوها برای پیدا کردن ایوب به جایی نرسید و به خیال اینکه فرزندشان به شهادت رسیده برای او مجلس ترحیم نیز می گیرند. با این حال مادر چشمش به در باقی ماند تا پسرش از اسارت بازگشت.

زیرا مادر خوابی دیده بود که در آن مژده ی آمدن پسرش را داده بودند. ایشان قبل از آزادی فرزندش از اسارت، امام(ره) را در خواب می بیند. امام در خواب به او می گوید: نگران نباش… مسافرت به زودی بازخواهد گشت…

تقدیر از مادر شهید

در ادامه ی این دیدار، آزادگان حاضر در جمع با وصف رشادت های آزادگان در سال های اسارت و پس از آن از خانواده ی این شهید دلجویی کردند.

در پایان این دیدار نیز لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی نهضت نخل به خانواده جانباز آزاده شهید ایوب ابراهیمی اعطا شد.

اهداف نهضت نخل

در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر خدمت به مردم و تحمل سختی های آن ها و ایجاد نقطه نورانی در باطن انسان، برای تحقق این فرامین آزادگان بهترین نمونه و گروه برای آغاز فعالیت های نهضت نخل می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس