کد خبر 519889
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸

وزیر خارجه سوریه در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور اعلام کرد که دمشق آماده است در موعد پیشنهادی در مذاکرات ژنو شرکت کند.

به گزارش مشرق، «استفان دی‌میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرد دولت سوریه به او گفته است که در مذاکرات ژنو در تاریخ مقرر آن حضور خواهد یافت.

«ولید معلم» وزیر خارجه سوریه صبح امروز شنبه با دی‌میستورا و هیئت همراه وی دیدار و درباره حل سیاسی بحران سوریه گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که دی میستورا در این دیدار درباره تلاش برای حل سیاسی بحران سوریه، پیگیری مذاکرات وین، قطعنامه‌های شورای امنیت و تلاش برای برگزاری مذاکرات دولت سوریه و معارضان در اواخر ژانویه گزارشی ارائه کرد.

وزیر خارجه سوریه نیز با تأکید بر اهمیت احترام به قطعنامه‌های شورای امنیت به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم تصریح کرد، تلاش برای حل سیاسی بحران و قطعنامه‌های اخیر شورای امنیت در این باره با تلاش برای مبارزه تروریسم ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه موضع سوریه برای تداوم همکاری با دی میستورا به منظور مبارزه با تروریسم و گفت‌وگو میان طرف‌های سوری ثابت است، اظهار داشت: «سوریه آماده است در نشست‌های ژنو و در تاریخ پیشنهادی شرکت کند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس