کد خبر 519504
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳

سفیر کشورمان در آنکارا حضورش در وزارت خارجه ترکیه را به منظور گفت‌وگو ورایزنی با مسئولان این وزارت خانه دانست و تاکید کرد:‌ جلسه همانند معمول در محیطی دوستانه برگزار شد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیکدلی، سفیر ایران در ترکیه در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر احضار وی به وزارت خارجه ترکیه در صفحه شخصی فیس‌بوک خود نوشت:

وزارت‌خانه‌های امور خارجه مرکز ثقل روابط کشورها هستند برای همین یکی از کارهای سفرا دیدارهای منظم با مدیران وزارت خارجه و حل ماموریت و مرور موضوعات مهم روابط است.

وی ادامه داد که بنا به درخواست قبلی سفارت پنج شنبه برای ملاقات با آقای تورو نلار مدیر کل منطقه ای به وزارت خارجه ترکیه رفته است.

بیکدلی در رابطه با این ملاقات این طور توضیح می‌دهد که در این ملاقات درباره نتایج سفر اخیر رئیس سازمان آموزش عالی ترکیه و همچنین رئیس دیانت ترکیه به ایران گفت‌وگور کردیم همچنین در رابطه با نقش رسانه های دو کشور در روابط ایران و ترکیه صحبت های مفصلی انجام شد ، علاوه بر این تحولات اخیر منطقه و اهمیت همکاری های ایران و ترکیه نیز مورد تبادل نظر قرار گرفت و طبق معمول جلسه در محیطی دوستانه برگزار شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    به اینها هم نباید رو داد اجازه ندید به ایرانیها در کشورهای عربی وترکیه وباکو توهین شود ..ایران هم باید اعلام کند سیاستش در مقابل حرف اضافه وتوهین وانتقاد خارج از ضابطه(عدم تحمل) است..چون این بی هویت ها سالهاست استانه تحملشان را در مقابل ایرانیان پایین اورده اند...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس