وهابیون سعودی با 12 هزار جنگجو، یک‌باره به حرم امام حسین(ع) حمله کردند و غنیمت‌های بسیاری بردند و هر آنچه را باقی ماند به آتش کشیدند به‌گونه‌ای که همه سالمندان و کودکان و زنان کربلایی، با شمشیرهای سعودی، گردن زده شدند.

گروه بین‌الملل مشرق - «آلکسی واسیلووف»، نویسنده یکی از مهم‌ترین کتاب‌ها درباره «آل سعود» روایتی قدیمی را درباره این خاندان نقل می‌کند که مجله روسی «گوناگون از ادبیات سراسر جهان» آن را در سال 1805 میلادی منتشر کرد.

این روایت نقل می‌کند: «سلیمان»، جد «محمد بن عبدالوهاب» بنیانگذار مکتب وهابیت، در خواب می‌بیند که آتشی از بدنش زبانه می‎کشد که کوه‌ها و دشت‌ها و بیابان‌ها را تا دور دست را فرا گرفته و در مسیر خود خیمه‌ها و روستاها و شهرها را خاکستر می کند.

12هزار جنگجوی سعودی حرم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند

نگاهی به تاریخ عربستان سعودی از تاریخی که این نویسنده روس به آن اشاره می‌کند، یعنی قرن هجدهم تا پایان قرن بیستم نشان می‌دهد که «آتش – خرابی – ویرانی – قتل – غارت – کشتار – عقب ماندگی – جهل» مهم‌ترین مشترکات وهابیت و آل سعود است؛ مشخصه‌هایی که تاکنون که بشریت در قرن بیست و یکم را سپری می کند، تغییری در آن رخ نداده است و فرزندان این خاندان، همان خط مشی گذشته را بدون هیچ ملاحظه و ابایی ادامه می‌دهند. اعدام آیت‌الله شیخ «نمر باقر النمر»، روحانی شیعی بارز و برجسته عربستانی نیز در همین چارچوب، قابل ملاحظه است.

نگاهی گذرا به مراحل اولیه تأسیس نخستین پادشاهی خاندان سعود، نشان می‌دهد که آنها بدون توجه به تمام هشدارها و توصیه‌ها، تنها و تنها بر قتل و کشتار و سرقت و خونریزی، تکیه داشته‌اند.

این مشاهدات تاریخی، تأکید می‌کند که این خط مشی و سیاست خاندان سعودی از قرن هفدهم بوده که تاریخ سیطره و حاکمیت آل سعود بر شبه جزیره عربی است و میل کسب ثروت و مال به شکلی جنون‌آسا بر اعضای این خاندان غالب است، به گونه ای که برای رسیدن به مال و ثروت از ارتکاب هیچ جنایتی واهمه ندارند.


آل سعود چگونه حاکمیت سرزمین حجاز را در دست گرفتند/ ماجرای حمله 12هزار سرباز سعودی به ضریح امام حسین(ع)

آل سعود

این نویسنده روس، درباره جنگ‌ها و نبردهای مقدماتی تأسیس پادشاهی سعودی از پاییز سال 1793 میلادی می‌نویسد، هنگامی که «سعود» با جنگجویان بی‌شماری راه منطقه «احساء» را پیش می گیرد و در مسیر تصرف این شهر، تمام مناطق در مسیر خود را بدون کمترین رحم و شفقتی غارت و اشغال کرده و باغ ها و بوستان ها و مزارع و محصولات آنها را نابود کردند.

واسیلووف آنچه در این غارت ها و چپاول‌ها رخ داده را توصیف کرده و می‌گوید که آنها یکباره و با هم تفنگ‌های‌شان را آتش کردند که در اثر آن صدای خوفناکی شهر احساء را فراگرفت و موجب شد، بسیاری از زنان باردار از ترس سقط جنین کنند.

پس از آن سعود و جنگجویانش وارد شهر شده و قتل و کشتارهای بسیاری به راه انداختند و مردانی که در این بین زنده مانده بودند، را از خیمه‌ها بیرون آورده و گردن زدند، به‌گونه‌ای که سعود تنها تعداد انگشت‌شماری از آنها را زنده نگه داشت.

رخداد دیگری که این نویسنده روسی به نقل از تعداد زیادی از مورخان خارجی که در آن مرحله با خاندان سعودی همراه بوده و شاهدان عینی جنایات آنها به شمار می‌آیند، روایت می کند، حادثه سال 1802 میلادی در شهر «کربلا» است.

واسیلووف به نوشته‌های «ا.دریو»، مستشرق فرانسوی درباره این رخداد تاریخی اشاره می‌کند که نوشته بود: در حمله خاندان سعودی به کربلا تعامل آنها با حرم امام حسین(ع) و آنچه با این حرم انجام دادند، نماد سنگدلی و تعصب وهابی‌ها بود.


معروف بود که در کربلای معلا، ثروتی گرد آمده بود که در وصف نمی‌گنجید چون شیعیان در طول چندین قرن، هدایای بسیاری از نقره و طلا و سنگ‌های قیمتی و تحفه‌های کمیاب را پیشکش سیدالشهداء(ع) کرده بودند که در داخل حرم آن حضرت، نگه‌داری می‌شد.

این ثروت ها کافی بود تا اشتهای وهابی‌ها و خوی وحشیانه آنها را تحریک و بیدار کند. آنها همواره خواب غارت و چپاول این شهر را می‌دیدند تا سرانجام 20 آوریل 1802 میلادی خواسته خود را محقق کردند.

وهابی های سعودی با 12 هزار جنگجو یکباره به ضریح امام حسین (ع) هجوم آوردند و پس از تصرف آن، غنیمت های بسیاری بردند و هر آنچه باقی ماند را از دم تیغ گذرانده و به آتش کشیدند، به گونه ای که همه سالمندان و کودکان و زنان این شهر با شمشیر این وحشی ها گردن زده شدند.


اما چون عطش قتل و کشتار در آنها سیراب نمی شد، همچنان به قتل و کشتارها ادامه دادند و بیش از 4 هزار نفر از اهالی این شهر را قتل عام کردند تا  از خون جوی ها راه افتاد و پس از آن وهابی های سعودی آنچه را که غارت کرده بودند، با چهار هزار شتر به صحرای نجد منتقل کردند.

12هزار جنگجوی سعودی حرم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند

این گزارش ادامه می دهد: اما سعودی‌های وهابی به این اکتفا نکردند، بلکه ضریح امام حسین(ع) را ویران و منبرها و گنبدها را تخریب کردند.

سرنوشت مکه مکرمه بهتر از سرنوشت کربلای معلی نبود، چراکه نویسنده در ادامه سخنانش از نبردهای آل سعود در آن مرحله می‌گوید و می‌نویسد: آوریل 1803 میلادی سعودی‌های وهابی وارد مکه مکرمه شده و شروع به تخریب مزارهای گنبد دار و ضریح‌هایی کردند که برای شخصیت‌‎های اسلامی از زمان ظهور اسلام تا آن تاریخ بنا شده بود و تمام این ضریح‌ها و گنبدها را که مغایر اعتقادات و باورهای آنهاست، با خاک یکسان کردند.

در آن دوره تاریخ آل سعود همچنین سرزمین حجاز را هم مورد حمله قرار دادند و بدون جنگ و خونریزی شهر «طائف» را تصرف کردند، با این حال بی‌رحمانه 200 نفر از ساکنان این شهر را گردن زدند و کتاب‌ها و دست‌نوشته‌های موجود در شهر را نابود کرده و طائف را غارت و چپاول کردند.

درباره غارت‌ها و چپاول‌های سعودی‌های وهابی، این نویسنده روسی در کتاب خود به میل سیری ناپذیر آنها اشاره می کند و می نویسد: غارت و چپاول سعودی های وهابی تنها نیازهای مازاد قبایل به خصوص قبایل ضعیف را دربرنمی گرفت، بلکه نیازها و مایحتاج ضروری این قبایل را شامل می شد و این موجب شده بود تا تعدادی از افراد این قبایل از گرسنگی و نبود غذا جان خود را از دست بدهند.

واسیلووف همچنین به پدیده تصرف و اشغال املاک غیر منقول و زمین هایی اشاره می کند که آنها را تصرف می کردند. به نوشته این نویسنده روسی سعودی های وهابی زمین های کشاورزان را از آنها گرفته و مجددا به آنها اجاره می دادند.

آنها همچنین بر خانه ها و باغ های اطراف شهرها سیطره یافته و در این راه حتی شهری مانند ریاض نیز از غارت ها و چپاول های آنها در امان نماند، به گونه ای که «عبد العزیز آل سعود» وقتی وارد شهر ریاض شد، خانه ها و نخلستان هایش را تصرف و آنها را از آن خود کرد.

از آنچه این نویسنده روسی درباره مراحل مختلف تاریخ آل سعود و قدرت یافتن آنها در سرزمین حجاز می نویسد، آشکار می شود که قتل و کشتار و غارت و چپاول یکی از مهمترین باورها و اصولی ترین رکن اعتقادی آنها را تشکیل می داده و هیچ گاه از ذهن آنها خارج نشده است، تا پس از گذشت 200 سال همچنان شاهد نمونه های این خوی وحشیگری و حیوانیت آل سعود در عصر حاضر باشیم.

12هزار جنگجوی سعودی حرم امام حسین(ع) را به آتش کشیدند

خویی که واسیلووف، این نویسنده برجسته روسی از آن تحت عنوان «تعصب و جنگ» یاد می کند و یکی از فصل های کتاب خود را به آن اختصاص می دهد و از آنچه وی درباره مکتب وهابیت مورد نقد و بررسی قرار داده، آشکار می شود که سعودی های وهابی تمام مسلمانانی که اعتقادات و باورهای آنها را نپذیرند، مشرک می دانند.

سعودی های وهابی همچنین بر این باورند، دعوت آنها به گوش هرکس برسد و از آن تبعیت نکند و آن را نپذیرد، کافر است و به همین دلیل همواره دشمنان خود را خدمتگذار شیطان و بت پرست و مشرک به تصویر می کشیدند.


پس از گذشت بیش از 200 سال از ظهور مکتب وهابیت و انتشار اعتقادات و باورهای آن، هیچ تغییری در خط مشی و دیدگاه ها و باورهای آل سعود رخ نداده و از رفتار و تعامل آنها تنها می توان به پافشاری و اصرار آنها بر برافروختن آتش جنگ ها و فتنه ها و ریختن خون ها پی برد.

بی تردید کسانی که بی گناهان را در کربلا و احساء و مکه قتل عام کردند، همان کسانی هستند که شیخ نمر را اعدام کردند. چون این اعتقادات و باورها همان اعتقادات و باورهاست و در آنها هیچ تغییری رخ نداده است.

این آتشی است که از ائتلاف خبیث و ناپاک محمد بن عبدالوهاب و عبدالعزیز بن سعودی برافروخته شده و خیرات و برکات و ثروت های امت اسلام را به آتش کشیده و از خود تنها خرابی و ویرانی بر جای گذاشته است و اعدام شیخ نمر یادآوری می کند که زمان فرو نشاندن و خاموش کردن این آتش رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 46
  • یک ارتشی ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    3 1
    این دفعه دیگه اون طوری نیست. ایرانی ها زنده شده اند و بلایی به سر اعراب وهابی میآروند که صدها سال درس تاریخ شود
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 2
    ای سایت بی شرف مشرق -...... کثافت های عوضی -
  • پارسا ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    قابل توجه تمام دنیا و بویژه دولت ایران این قوم جنایتکارن فرصت پیدا کنند به صغیر و کبیر رحم نمیکنند باید دمشون قیچی بشه نباید جلوی سعودی کوتاه اومد هرچی عقب نشینی کنی اونا چند برابر پیشروی میکنند.اگه تا الان کوتاه اومدن از ترسشون بوده.الان فهمیدن ایران قصد جواب دادن ندارد هی دارن اهانت میکنند.تدبیر اینه که کمی بترسونیمشون وگرنه اوضاع بدتر میشه مثل سوریه اگه زودتر دست بکار میشدیم کار بیخ پیدا نمیکرد.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خودتی
  • ناشناس ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    هدف سایت مشرق از نبش قبر تاریخ چیست؟ می خواهید ایران را به ویرانه تبدیل کنید؟ به نظر می رسد سایت شما توسط عوامل موساد و صهیونیستها اداره می شود.
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 1
    چرا مثبت و منفیهات کار نمیکنه؟ میخواین جنگ راه بیفته نه؟ فکر نکنم تو عمرت صدای گلوله شنیده باشی ولی مطمعن باش با نویسندگی خیلی فرق داره.کم کم داره معلوم میشه حمله به سفارتها کار کیه و به تحریک کی
  • عطا ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چه اظهاز نظر غیرمنطقی ای!!!! مطالعه تاریخ یعنی نبش قبر؟؟! حالا چرا شما این قده ترسیدی دوست عزیز؟!
  • یک سپاهی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    افرین. درود بر برادر ارتشی(نفر اول)
  • یاسر ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    به نظر من ایران فقط بلده به مردم فشاربیاره یه کشور بزدل داریم کجایند اون شهیدانی که خون خود را دادن الان جرات جنگیدن ندارن ایرانیا فقط بلدن قمپز بزنن .
  • محمد مسلم ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بی شک سفیانی ازمیان اینها خروج خواهدکرد وسپاهش را وهابیهای تکفیری تشکیل داده اند همان گونه که آنتی کراست ضدمسیح (دجال مسیح (مسیح تقلبی)) ازمیان صهیونیستهای اسرائیل خروج خواهدکرد اینها سپاهیان شیطان هستند که با امام زمان در جنگند تا حکومت جهانی ابلیس را به رهبری دجال به پا کنند
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بی شرف تویی و اون آل سعود منحوس
  • اکبر ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    با توجه به این جنگهای نیابتی که عربستان راه انداخته ، الان بهترین زمانه که ایران با تجهیز حوثیها یک گوشمالی حسابی به این آل سعود کثیف بدن.
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بی تربیت بی شعور
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خدارو شکر زمان انقلاب آدمایی مثل تو از ایران قرار کردن یا تو سوراخ موش قایم شدن وگرنه الان ایران دست همین عربا بود حالم از آدمای ترسوویی مثل شما بهم میخوره
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این همه وحشی گری با حمایت آمریکا و برنامه ریزی اسراییل است که این منطقه را به آتش کشیده و بیگناهان را میکشند و سرزمینها را نابود میکنند . در مقابل اینها فقط باید مقتدرانه عمل کرد .
  • ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 1
    بعد از حمله سعودی ها به کربلا، ایرانی ها به مرز عثمانی رفتند و عثمانی ها از ترس با متجاوزان به نجف و کربلا مقابله کردند.
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این همه وحشی گری با حمایت آمریکا و برنامه ریزی اسراییل است که این منطقه را به آتش کشیده و بیگناهان را میکشند و سرزمینها را نابود میکنند . در مقابل اینها فقط باید مقتدرانه عمل کرد .
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    و این عربستان سعودی که با غارت ، تجاوز و کشتار بی انتها به قدرت رسیده تا به امروز که کماکان وحشیانه قتل عام می کند حتی جشن های عروسی و بیمارستان ها و مهد کودک ها را می زند و با تفکری که صادر کرده و هدایت می کند بسیاری از کشورهای دنیا رو در خون و کشتار قرون وسطایی فرو کرده ضمنا هیچ جز حقوق بشر و دموکراسی هم در این کشور رعایت نمی شه براش کرسی حقوق بشر ! هم در نظر می گیرن ! غرب باید از شرمساری بره بمیره .
  • سید ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت خدا بر تو باد اگر مردی خودت را معرفی کن.انشالله همین روزها روانه جهنم می شوی
  • سید ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    درست مثل فاجعه منا چه کار کردیم .سازمان ملل چه کار کرد محکوم به چی کرد ای همه مسلمان را کشتند.وای بر ما
  • سرباز ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام اول به اون نفری که برای عرض اردت به عرب های وهابی به هم وطنش فحش می ده بگم خودتوارزون نفروش بالاترین قیمت یک انسان فداکاری برای وطنش ودینشه بعدبه اونایی که ازبوی باروت می ترسن بگم عربستان سعودی با 20میلیون جمعیت واون همه مشکل که داره توش دست وپا می زنه ایران 80میلیونیوتهدیدمی کنه مگه ماگوشت خوک خوردیم که بترسیم مطلب بعدیادتون باشه که جلو آل سعودسگ صفت اگه کوتاه بیایی تاجایی که بتوننددنبالت می افتند ضمنااینا نتیجه کوتاه اومدن توقضیه تجاوززوری به دوجوان وکشتارحجاج است
  • سید ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خون شیعه می جوشد از شهادت این عالم شیعه اونوقت تو دنبال خرابی سفارتی
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لااقل بگو فجش دادنت به خاطر چیه! آل سعود و داعش به وجود آدمهایی مثل تو افتخار می کنند.
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چرا با آگاهی مردم مخالفید ؟ آیا دانستن ححق مردم نیست ؟
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    دانستن حق مردم است کسی که برای رفاه و آسایش خود مردم را از آگاهی منع می کند لابد منافعی در این ناآگاهی دارد
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اون قلب و مغز شماست که توسط صهیونیستها اداره میشه.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    سکته نکنی یه وقت!
  • مسعود ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این کارها همه اش زیر سر صهیونیستهاست سعودیها هم صهیونیستند
  • البرز ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    برادر عزیزم یاسر جان ما با کسی سر جنگ نداریم بخصوص با مردم کشورها ولی این افکار پوسیده و منحوس وهابی استکه با همه مردم جنگ و نزاع داره یک نگاه به یمن بینداز چرا زن و بچه ها را قتل عام میکنه و این نظری که گذاشتید در شان یک ایرانی مسلمان نیست تامل بفرمایید با تشکر
  • فرزانه صاحبی ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا لعنتش کنه آل سعود را
  • هركسي ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    هركسي هستي وهراعتقادي داري ازادب خارج نشو
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خواهشا اینطوری تیتر نزنید نزدیک بود قالب تهی کنم
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    درود بر سردار پوتين كبير وتزار هاي روسيه كه هميشه متحد ايران بودند .
  • میلادهما ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    تا ما هستیم آل سقوط را باید ریشه کن بکنیم مرگبر آل سقوط که در حال سقوط
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ال سقوط حرامزاده است .جواب این بیناموسهارو باید داد.
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چه خبره لابد منظورش تیتر انحرافی مشرقه شما از داعش بدترید کلا طرف رو تکفیر کردن رفت
  • محسن ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چطوریه که فحش و ناسزاهارو تایید میکنید. ولی اگر حرفی منطقی زده بشه / تایید نمیکنید؟
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    تاریخ نگار روس بره از به توپ بستن حرم امام رضا ع توسط روسیه تزاری بنویسه
  • مهرداد ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این چه تیتریه ، کافیه به حرم امام نگاه چپ کنن تا پایان حکومتشونو ببینن
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق تیتر زدن بلد نیستی تیتر نزدن که بلدی!!!
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق... ! این چه وضع تیتر زدنیه ! ناراحتی قلبی دارم ، داشتم سکته میکردم احمق !
  • ali ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    عکس اول چه گردنایی جون میده با کارد میوه خوری ببریشون اونم از پشت
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    با ناشناس 17:13 موافقم.... خیلی زود از کوره درمیرید. خجالت بکشید و کمتر درباره مردم قضاوت کنید!
  • بیسیمچی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ما منتظر واسخ سخت و خشن هستیم
  • بیسیمچی ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ما منتظر واسخ سخت و خشن هستیم
  • مخلوق خدا ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    هنوز نفرین حسین کار میکند در سرزمین کفر اگه شخصی میخواد معنی فرمایش خدا که درقران داره ما بعضی بندگان را به حال خود وا میگذاریم
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اسراییل بخند همه چی ب سودتوست
  • اذربایجانی ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    راستش با خوندن متن تیتر شوکه شدم فکر کردم تازه این اتفاق افتاده مرگ بر ال سعود ایرانیها همه ال سعود و مزدورانشونو تو خلیج فارس غرق میکنن
  • علي ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ بر آل سعود نجس وظالم
  • ناشناس ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    جیره خور آل سعود.....
  • جمال ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    عرعرستان چه خریه وقتی امریکا نتونس غلطی بکنه مرگ بر ال سقوط مردان ایران از هر قوم ونژاد در وقتش درس حسابی به دشمنان خواهند داد
  • عصری ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اون اقا حق داره لرزیدم با این تیترتون
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت بر ال سعود و طرفادارانش که از سگ کمترن
  • ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ بر انگلیس که این فرقه انحرافی رو ایجاد کرد.
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    متاسفم این چه حرفیه که زدی برادر؟!!! مشرق جان چرا این حرفا رو تایید میکنی؟
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    یه لیوان آب قند بخور
  • ساجد ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    آخه این چه تیتریه زدی ،نمی گی آدم سکته میکنه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق جان ، حلال کن فحش دادم ، سه نقطه جاش گذاشتی... تیتر رو دیدم ، ریختم بهم. حلال کن.
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ بر آل سعود - آل سعود و داعش کثیف هستند و از سگ کثیفترند بخدا - حیف و هزاران حیف و افسوس که خانه خدا در آنجاست -
  • آزاد ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بهتره نظاره گر باشید که دیپلماسی ظریف و روحانی چیکارمیکنه.. من که خیلی امیدوارم
  • رهگذر ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    نه پس درود بر اردوغان پاشای با عرضه که بطور علنی مشغول تجاوز وتجزیه کشورهای همسایه است...نصف ایران (کردستان عراق وسوریه )را عثمانی ها از ایران جدا کردند هیچی صداش در نمیاد وهمه فقط ترکمنچای را سرزنش میکنند ..کسی راجع به چالدان چیزی نمی نویسد میترسند اردوغان وبوزگوردی ها بدشان بیاید
  • رهگذر ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اون رو هم نوشتن ..تاریخ نگار روس اونموقع تو کربلا بوده ...کسای دیگه ای اون موضوع را هم نوشتند ..تو چرا ناراحت میشی از وهابی ها انهم از این نوع وحشی اش
  • ایرانی ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این سعودیهای خبیث جز زبان زور هیچ چیز حالیشان نمی شود و باید نسل آنها و وهابیون را از روی زمین برداشت چون تا این خاندان هستند اسلام روی خوش نمی بیند و باید هر لحظه منتظر دسیسه ای بود .
  • ایرانی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ببینین چرا بهمدیگه فحش میدین.تعصب الکی داشتن بیفایده هستش.یه زمانی از صدام طرفداری میکردن.حالا مشخص شده صدام پوشالی بیش نبوده.ما هم با کسی سر جنگ نداریم یعنی تنزیل شخصیت نمیکنیم.چه برسه با یه قوم نیمه وحشی بنام آل سعود.اول تاریخ رو بخونین بعد تعصب نشون بدین .به چیه ای سعود افتخار میکنید .باور کنید دستشون به شما برسه مثل داعش با شما رفتار خواهند کرد.چون آنها خود داعشند نه چیزه دیگه.پس منطقی فکر کنید.موصل را دو دستی تقدیم داعش کردند انوقت به ناموس مردم این قوم رحم نکرد.بابا از یه چیزی طرفداری کنید که ارزششو داره.شما و ما که تقریبا بعد از آدم و خاتم بودیم.حالا سزاوار نیست از یه عده وحوش طرفداری کنید.
  • مسلم ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    یا صاحب الزمان عجل عجل عجل الساعه الساعه الساعه.مولایم چقدر خون دل بخورم ،سر و تن ناقابلم فدای خاک راهت ،تعجیل فرما.امین.
  • آذری ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    یکی از دوستان گفته اردوغان و امثال ایشون کارایی میکنند انوقت به خاطر اعتراض یه عده صداشون در نمیاد.من خود آذری هستم.آو زیاد هم تو مسایل سیاسی اینا نیستم..ولی اون دوست بدونه که حاضر نیستم یارو اردوغانه به وطنم چپ نگاه کنه.وطن من ارانه نه عثمانی و عربستان.پس الکی زور اضافی نزنید.اردوغان دیگه کیلویی چنده.هرکه وطنشو بفروشه انسان نیست.با چنگ و دندون از وطنتون دفاع کنید و تعصب وطنتونو به هیچیکس و هیچ کشور ندین.زنده باد ایران
  • مسلم ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    یا صاحب الزمان عجل عجل عجل الساعه الساعه الساعه.مولایم چقدر خون دل بخورم ،سر و تن ناقابلم فدای خاک راهت ،تعجیل فرما.امین.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق تیتر هایی که میزنی واقعا افتضاحه واقعا زشته حداقل از فعل ماضی استفاده میکردی
  • بی نام ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این چه تیتریه زدی !!!!!!!!!!!!!!!
  • nm11 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ایران تو رو خدا از خودت غیرت نشون بده بسه دیگه چقدر سرمونو بگیریم پایین و حرف نزنیم تجاوز میکنن چیزی نمیگیم حجاج میکشن باز واسه عمره و تمطع بعد چند روز اطلاعیه ثبت نام میدیم حالا هم که مردممون دیگه دارن منفجر میشن زورشون به سفارت میرسه میگیرن میندازن هلوفدونی . طرف یه اسیب جزیی میبینه سفارتش روابط قطع می کنه چرا ما اولش قطع نکردیم چرا چرا وقتی چند صد ایرانی رو میکشن روابطو قطع نمیکنیم چرا حج رو قطع نمیکنیم؟؟؟؟؟//؟؟؟؟؟؟؟/؟؟
  • ناشناس ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    پدری دلسوز فرمود وقتی فتنه نجد مسلمانها را گرفتار کرد ببینید ار یمن چه خبر ه وقتی ظلم انان بیداد کرد وقت نابودی این ظالمین است انشالله
  • محمد علی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    با سلام ببینید کمی بادرایت فکر کنین باید با پنبه سر برید کشوری که رهبری فهیم داره باید نگاهمان فقط بدهن رهبری باشه احساسی نه حرف بزنیم نه عمل کنیم وگرنه این همان میشه که مستکبران میخوان فعلا درود وسلام خدا به رزمندگانی که الان در حال نبردن به امید خدا
  • ناشناس ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اینان همان داعشی ها هستند شیعیان جهان باید چنان درسی به ال سعود بدهندکه دیگر جرات تعرض به شیعیان رابه خود ندهند.
  • ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    شما منتظر باش تا پوتینشون رو رو سینه ات ببینی بعد بخوایی برخورد کنی
  • علی ضد داعش و صهیونیسم ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    این سر و صداها چند روز دیگه میخوابه و همه چیز مثل اول میشه ،،دوباره ما مکه رو میریم ،،دوباره ال سعود از داعش حمایت میکنه ،،دوباره ال سعود یمن رو بمب بارون میکنه دوباره سازمان ملل ابراز نگرانی میکنه ولی چیزی تغییر نمیکنه ،،،،نمیدونم تا کی باید جلوی این قوم الظالمین سکوت کرد،
  • ناشناس ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اگه کسی در مورد این موضوع اطلاعات تاریخی نداشته باشه با خوندن این تیتر مشرق سکته میکنه!!
  • فاطمه ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    برادر یا خواهری که اسزا گفته ایی اگرمسلان و آزاده باشی و پیرو اهلبیت این احادیث را از اهلبیت بخوان و یاد بگیرکه چقدر ناسزا گویندهرا گفتن را نکوهش می کنند. - ناسزا به مومن پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلّم: سابُّ المُؤمِنِ كالمُشرِفِ على الهَلَكَةِ. ناسزاگوى به مؤمن همچون كسى است كه در آستانه هلاكت باشد. (كنز العمّال، ح 8093 - منتخب میزان الحكمة، ص 264) اهلبیت ع حتی ناسزا گفتن به ابر باد نکوهش می کنند تاچه برسد به همنوع پیامد ناسزا به زمین و زمان پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلّم: لا تَسُبُّوا الرِّیاحَ فإنّها مَأمُورَةٌ، ولا تَسُبُّوا الجِبالَ ولا السّاعاتِ ولا الأیّامَ ولا اللَّیالِیَ فَتَأثَمُوا وتَرجِعَ علَیكُم. به بادها ناسزا مگویید كه آنها (از جانب خداوند) مأمورند و كوهها و لحظه ها و روزها و شبها را ناسزا نگویید كه گنهكار مى شوید و به خودتان بر مى گردد. (علل الشرائع، ص 577، ح 1 - منتخب میزان الحكمة، ص 264)
  • ali ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    متاسفم که پیروان پیامبررحمت اینجوری افتادن جون هم،صدرحمت به کفاصدراسلام یه کم رحم داشتن
  • ابراهیم ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ بر ال ابی سفیان و ال مروان و ال بنی امیه مرگ بر ال سعود
  • مسعود ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ برآل سعودونوچه هاونوکران واربابانش!
  • یک ایرانی ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    چشم به سردار خراسانی دارم.این دفعه مثل ابومسلم قرار نیست بنی امیه قتل عام کنیم و بنی عباس رو جایگذین کینم .قرار آل سعود رو بکشیم آل سقوط و پا بزاریم بر سر هرچی یهودی پرست و یهودی ترس داخلی و خارجی هست
  • علیرضا ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق جان امام حسین این تیترت رو عوض کن
  • حسین ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    احتمال داره بیچاره تیترو دیده داشته از درون آتیش میگرفته که یعنی این اتفاق تازه افتاده.اومده دیده یه حادثه تاریخی بوده عصبی شده وبه مشرق جانمون فحش داده چه روانشناسی هستم من :)))))))
  • علیرضا ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    من به نظرش مثبت دادم از عصبانیتی که داشتم چون این تیتر مشرق جون به لبم کرد فکر میکنم که ناشناس هم بابت همین موضوع این حرف رو زده و البته همه کسانی که مثل من بهش مثبت دادن
  • حسین ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ولی مشرق عزیز تیترتون اصلاخوب نیست اگربرای چذب مخاطب یاآتش زدن قلب دوستداران اهل بیته،اصلاکارخوبی نمیکنید تیترتون یه تیترانحرافیه لطف کنید درستش کنید
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    تا فاطمیون را داریم غم نداریم
  • شهاب ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا عین دوازده هزار نفرشان را لعنت و با اجدادشان یزید و معاویه و ابوسفیان شمر و حرمله محشور کند. انشاالله در فتح حجاز بدست مسمانان از چنگال وهابیت انتقام 1802 را میگیریم . وهابیت ، بهائیت و آل سعود مکمل صهیونیست و انگلیس در مقابله با اسلام هستند.
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت بر آل سعود و آمریکا و صهیونیستها. لعنت بر همه دشمنان اهل بیت(ع)
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    نوه چندم آل سعودی شما!؟
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    دقیقا!
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    شما همون مطمعــــــــــــن باش!
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    +100000000
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    اگر یه موجودی دزر عالم باشد که از حیوان پست تر باشد ان موجود کثیف وهابی ها هستند . نقل قول از پوان
  • محمد ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت برال سعود نجس خاین وخون خواروحامیانش
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    1--تضاد ذاتی باطلگرایان با حق :آل سعود مجری اجرای اهداف مافیای (هزار فامیل)قدرت و ثروت بین المللی است .ودر تضاد ذاتی با الله و اسلام ناب محمدی و جمهوری اسلامی وسعادت کل بشریت است 2-نابودی باطلگرایان:اگر مافیای هزار فامیل ثروت وقدرت جهانی را به نام و مشخصات ،به ملتها معرفی شوند پوچی وهیچی آنها در برابر خدای بزرگ واسلام به کل بشریت ثابت میشود به سادگی نایود میشوند
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    از لحاظ ژورنالیتسی اتفاقا ته تیتره
  • صادق ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مرگ برآل سقوط ونوکرهایش
  • مهدی ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خدا . . . کنه با اون تیتر زدنتون که آدمو تا مرز سکته میبره
  • محمد ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    افرین مسلم جان
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    بیسواد قمپز در کردنی است نه زدنی !
  • مهدي ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    ايران كافي است و حتما نيز همين طور است كه با ياد دادن طريقه ساخت موشك هايي با برد تا 500 كيلومتر به انصارلله پدر سعودي را در بياورد تا مراكز نفتي سعودي رو بزنن و قيمت نفت رو بالا ببرن.و نزارن عربستان سعودي با پولهاش منطقه رو به اتيش بكشه
  • محمد ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    نا شناس 14.31 همتون رو سر کار گذاشته
  • ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق تحرکات جدیدی علیه پیروزی های ایران و روسیه در حال انجامه مواظب تحریکات جنوب مخضوضا اهواز و زاهدان باشید
  • ناشناس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    لعنت الله علی قوم الظالمین .
  • رستم ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مرگ بر آل سعود مرگ بر وهابی کثیف پدر سوخته های ملخ خور هیچ غلطی نمیکنند مرگ بر قطر ترکیه امارات و کویت وجیبوتی
  • طبرستان سرزمین علویان ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرق زبونت رو گاز بگیر .اون دوره ای که حمله وغارت میکردند تموم شد.سربازان خمینی وخامنه ای دمار از روزگار ال سعود و وهابی در خواهند اورد.اندازه این حرفها نیستند
  • ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    برادر چه با جزم و یقین در مورد وقایع عصر ظهور که فقط خداون از آن خبر دارد نظر می دهید لطفا یه احتمالا هم بنویسید
  • anti zionist ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    به نظر من که کسی که از درگیری ایران و عربستان بیشترین سود رو میبره صهیونیستا هستن ... هر چند الان ال سعود مواضعش با اونا یکیه عمدتا اما مردم عربستان هم روحیه ی صهیونیست ستیزی دارن که هنوز زندس ... به نظر من اگه قرار به نابودی ال سعود هست بهتره با ایجاد درگیری داخلی وتفرقه میان مردم و حکومتش اینکارو کنیم (یا امثال اینکار ها ) نه با درگیری مستقیم نظامی
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    برادر امام (عج) که نمی خواهند فیض ظهور را از ما دریغ کنند آمادگی ما کمه
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    ال سعود از همون موقع ال سقوط شد.اخه این چه تیتریه زدین چرا لغمه در دهان دشمن می گذارید چرا عادی سازی می کنید وذهن مردم را پذیرای چنین موضوعاتی می کنید تا در اینده صدق و کذب اخبار هم مشخص نباشد و از حقیقت گویی سایت خود می کاهید.
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    والله اگر بریزند و مشرق وکیهان واین پهلوان پنبه هایی که از پشت کیبورد عربده میکشند رو به آتش بکشند دل ما رو خنک میکنند .
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مراسم گرامیداشت شهید شیخ النمر با سخنرانی شیخ محمد مهدی سیبویه سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه با موضوع تحلیل تحولات اخیر در منطقه زمان:5شنبه بعد از نماز مغرب مکان:مشهد مسجدامام علی (ع) نبش شهید فرامرز عباسی 21
  • ت ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    جنگ نمیشه عربستان انقدر قوی نیست و ایران هم بهانه دست تازیان نمی دهد.
  • hossain ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    با عمو اکبر موافقم، نباید از باتلاق یمن برای نابودی آل سقوط غافل شد، بهترین فرصت را از دست ندهید
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام برادران و خواهران گرامی لطفا خودتونو ناراحت نکنید دعوا هم نکنید چون این نامردهای حرام خور یهودی لیاقت ندارن که بخاطرشون جر و بحث کنید فقط این را بدانید که وعده ی خداوند حتمی است و به زودی زود آل سعود با اسرائيل نابود خواهد شد. اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    هرچند درنده خویی مفت خوران سعودی روزبروز بیشتر میشود اما نابودی این نکبتهای بی غیرت و مایه های شرم انسانیت، نزدیک است.
  • هووم ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    خداوند روزی پاسخشان را به شیوه خودشان بدهد اگر بدکارند.
  • درست تیتر بزن ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    طوری تیتر زده که انگار همین چند ساعت پیش این کار را کرده اند.
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    چرا از طریق یمن نقاط حساس عربستان بخصوص چاهای نفت را نمی زنند؟!!!!
  • عرفان ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرق نیاز بود چاپ کنی؟! عجیب که برخی کامنت های مودبانه منتشر نمیشه و این ؟!!
  • عرفان ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    به جای این صحبت های بی سند و مدرک لطفا فکر عاقلانه تری کنین بهتر نیست؟!!! تا دیروز خروج سفیانی از سوریه و بعدا عراق بود الان هم عربستان.؟ ای خدا
  • عرفان ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    شوروی نه روس.البته با چراغ سبز شاه قزاق ایران!
  • عرفان ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مگه داعشی هستیم؟
  • یاتاقان ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    مشرق این چه تیتریه!! یک آن وحشت کردم...
  • ناشناس ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    ال سعود همان تفکر داعشی ها رادارند اگر بتونند همین الان هم کوتاهی نخواهند کرد وبه عتبات عالیات حمله خواهند کرد همچنان که قبلا کردند دیدید که هدف داعش از حمله به عراق خراب کردن نجف وکربلا بود که به توفیق الهی در عراق دارند شکست میخورند وبه همین زودی هم ال سعود به سرنوشت داعش دچار خواهد شد.اینشاا...
  • ناشناس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    اقای یاتاقان مگرتاریخ مطالعه نکردی که کهاجدادان السعود درکربلا چه کردندنکنه مثل اصحاب کف درخواب باشید مکرنمی دانیدداعش درسوریه عراق یمن چه فاجعه به بارمی اورند
  • فلاح ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    خداوند لعنت کند انگلستان(روباه پیر) را که بنیانگذار وهابیت و ال سعود بود.منشا تمام اختلافات در دنیا انگلستان است. هنگامی که مولای ما ظهور می کند از خانه خدا ظهور می کند ما باید خودمان و جامعه مان را برای ظهور حضرت آماده کنیم .
  • فردین ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    سلام .چه ال صعود چه داعش چه تمام دشمنان ایران ومسلمانان بدانند که هیچ منفعتی از پیش نخاهند برد همانطور که ظالمان ومتجاوزان قبل از اینها نبرده اند.اگه حضرت امام اجازه دهد داعش والصعودرا در عرض 24ساعت نیست ونابود میکنیم ,اقا جان ,ماهمه اماده ایم,
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
    0 0
    خداوند به شما شفا بده!
  • محمد مسلم ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    شما تفاوتی بین افکارو رفتار قاتلین سیدالشهدا با این وهابی های تکفیری می بینید توصیفهایی که از سفیانی در روایات ماشده با اینها چه تفاوتی داره مگه تکفیرهای افغانستان وعراق وسوریه را هم اینها به وجود نیاوردن مگه 15 نفر از تکفیریهای سعودی برجهای دوقلو را نزدن همانطور که سلسله هدایت از حضرت ابرهیم تا امام زمان ادامه دارد سلسله جهالت هم از ابوسفیان تا سفیانی وازسامری تا صهیونیسم ادامه داره بر امام حسین یک کربلا گذشته برامام زمان چنتا امام وسط میدان جنگه ما کجا شما یک نکته مثبت در سعودیها نشان بدهید تا من یک نکته مثبت در یزید بن معاویه نشان بدهم حتی اگه شده براساس حقوقه بشر غربی ان کنتم صادقین
  • محمد مسلم ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    شما تفاوتی بین افکارو رفتار قاتلین سیدالشهدا با این وهابی های تکفیری می بینید توصیفهایی که از سفیانی در روایات ماشده با اینها چه تفاوتی داره مگه تکفیرهای افغانستان وعراق وسوریه را هم اینها به وجود نیاوردن مگه 15 نفر از تکفیریهای سعودی برجهای دوقلو را نزدن همانطور که سلسله هدایت از حضرت ابرهیم تا امام زمان ادامه دارد سلسله جهالت هم از ابوسفیان تا سفیانی وازسامری تا صهیونیسم ادامه داره بر امام حسین یک کربلا گذشته برامام زمان چنتا امام وسط میدان جنگه ما کجا شما یک نکته مثبت در سعودیها نشان بدهید تا من یک نکته مثبت در یزید بن معاویه نشان بدهم حتی اگه شده براساس حقوقه بشر غربی ان کنتم صادقین
  • محمد مسلم ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    شما تفاوتی بین افکارو رفتار قاتلین سیدالشهدا با این وهابی های تکفیری می بینید توصیفهایی که از سفیانی در روایات ماشده با اینها چه تفاوتی داره مگه تکفیرهای افغانستان وعراق وسوریه را هم اینها به وجود نیاوردن مگه 15 نفر از تکفیریهای سعودی برجهای دوقلو را نزدن همانطور که سلسله هدایت از حضرت ابرهیم تا امام زمان ادامه دارد سلسله جهالت هم از ابوسفیان تا سفیانی وازسامری تا صهیونیسم ودجال مسیح ادامه داره بر امام حسین یک کربلا گذشته برامام زمان چنتا امام وسط میدان جنگه ما کجا شما یک نکته مثبت در سعودیها نشان بدهید تا من یک نکته مثبت در یزید بن معاویه نشان بدهم حتی اگه شده براساس حقوقه بشر غربی ان کنتم صادقین
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
    0 0
    اره میخوایم جنگ بشه تو فضولی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بابا این چه طرز تیتر زدنه مگه مریضی این جوری تیتر می زنی!!!
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بی سواده دیگه ، امام علی ع فرمود از گذشته عبرت بگیرید یعنی چه : یعنی تاریخ را مرور کنید و نقاط ضعف را برطرف کنید
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    اگه درباره یهود آگاهی داشتی می دانستی که اگه الان کعبه سالمه به خاطر جمهوری اسلامی ایران است . چون یهودی ها اعتقاد دارند باید از ظهور امام زمان جلوگیری کنند و در وحله اول محل ظهور حضرت را باید خراب کنند
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    به قول جواد خیابانی اگه در فوتبال گل نزنی ، گل می خوری
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بله دقیقا ، علما و بزرگان وهابی ، واقعا یهودی اند و در ظاهر ادعای اسلام می کنند مثل فیلم حضرت مریم که بزرگان معبد بت پرست بودند منافعشون اقتضا می کرد ادعای تبعیت از آئین موسی رو داشته باشن
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    مرگ بر وهابی ....... 1400 ساله نتونستید عشق و شور حسین را از بین ببرید از این به بعدش هم نمی توانید .کفش راهپیمان
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    مرگ بر وهابیون ....... 1400 ساله نتونستید عشق و شور حسین را از بین ببرید از این به بعدش هم نمی توانید .کفش راهپیمان اربعین تو چشم همه وهابی بره
  • ایران ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    آیا ایران سوریه ای دیگر خواهد شد؟
  • ایران ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    دشمن که آمریکا باشه سودشو میبره. 8 سال ایران یمن سوریه
  • عموه صولت ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام به همگی خدا لعنت کنه آل سعود و سلفیت رو که هرچی مسلمونا عذاب میکشن زیر سر ایناس انشاالله یه روز حضرت ولی عصر انتقام مسلمونارو میگیره التماس دعا
  • عموه صولت ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    سلام به همگیخدا لعنت کنه آل سعود و سلفیت رو که هرچی مسلمونا عذاب میکشن زیر سر ایناس انشاالله یه روز حضرت ولی عصر انتقام مسلمونارو میگیره التماس دعا
  • ابی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    لعنت خدا بر بانیان وهابیت ...
  • عموه صولت ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام به همگیخدا لعنت کنه آل سعود و سلفیت رو که هرچی مسلمونا عذاب میکشن زیر سر ایناس انشاالله یه روز حضرت ولی عصر انتقام مسلمونارو میگیره التماس دعا
  • عموه صولت ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام به همگیخدا لعنت کنه آل سعود و سلفیت رو که هرچی مسلمونا عذاب میکشن زیر سر ایناس انشاالله یه روز حضرت ولی عصر انتقام مسلمونارو میگیره التماس دعا
  • عموه صولت ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    0 0
    سلام به همگی خدا لعنت کنه آل سعود و سلفیت رو که هرچی مسلمونا عذاب میکشن زیر سر ایناس انشاالله یه روز حضرت ولی عصر انتقام مسلمونارو میگیره التماس دعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس