عمر ملازهی یکی از شهدای اهل‌سنت و رزمنده گروه مقتدر «نبویون» بود. او به‌تازگی در جریان نبرد با داعش در سوریه به شهادت رسیده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهید عمر ملازهی جزو اولین نفرات از جمع رزمندگان اهل سنت بود که در سوریه به شهادت رسید. عمر ملازهی یکی از شهدای گروه مقتدر «نبویون» بود. نبویون از رزمندگان اهل سنت تشکیل شده که برای دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) عازم سوریه شده‌اند. حالا چهار فرزند عمر یتیم شده‌اند و مدتی است که روی پدر را ندیده‌اند.

پدر شهید عمر ملازهی گفت: تشکر می‌کنم از شیعیانی که برادرانه پیام تسلیتشان را به ما رساندند. عمر با میل و انتخاب خودش برای جنگ با داعش نام‌نویسی کرد. داعش گروه تکفیری است که همه مسلمانان و علما، از آن بیزارند و اقداماتش را محکوم می‌کنند. من هم فعالیت‌های داعش را محکوم می‌کنم.

پدر شهید گفت: شب قبل از شهادتش تماس گرفت و با او صحبت کردم. عمر اعتقادات قوی‌ای داشت. فرائض و واجبات را انجام می‌داد و با علما رفت‌وآمد داشت. خانواده شهید، خانواده اهل علم و از علما هستند. همسر شهید مدرس مدارس دینی است.

وی تأکید کرد: امروز رسانه‌ها از نمایش ظلم‌های داعش پر شده است. داعش مظلوم‌کشی می‌کند. بچه‌های کوچک را می‌کشد و مسلمان‌کشی می‌کند. آمریکا پشت داعش است اما ظلم پایدار نمی‌ماند. غیرت مسلمانی عمر اجازه نمی‌داد که در خانه بنشیند و قتل عام مسلمانان را نگاه کند.

ملازهی در پایان گفت: راضی هستم به رضای خدا. شهادت دست خداوند است. خداوند از نیت‌های انسان‌ها آگاه است. خوشحالم که حالا من هم پدر شهید هستم. مسلمان‌ها با هم برادرند. شیعه و سنی برادرند و هر دو مورد ظلم داعش هستند. کسی که نظری خلاف این داشته باشد، باعث تفرقه می‌شود. من به فرزندم تبریک می‌گویم که مردانه جنگیده و به شهادت رسیده است وجوانان نیکشهر را به جهاد تشویق می‌کنم تا بروند در سوریه بجنگند و از خون مسلمانان دفاع کنند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    5 0
    سلام و درود بر شهیدان عزیزمان درود بر اهل سنت واقعی و انقلابی
  • ناصر ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    4 0
    رحمت خدا بر شهید عمر ملازهی که راه خوب زیستن را به ما آموخت.
  • مرگ بر آمریکا ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    4 0
    تیتر را اصلاح بفرمائید! حداقل بنویسید ««« شهید اهل سنت عمر ملازهی در جنگ با تکفیری های داعش »»
  • حمید کردستانی ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    4 0
    خدا رحمتش کنه و به خانواده اش صبر بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس