کد خبر 518681
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ت: شایعه دستگیر شدن پولادی مطرح شده که این وظیفه ما نیست و از نظر ما او سربازی غایب است.

به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد جلسه روز گذشته با علی کفاشیان  گفت: رئیس محترم فدراسیون فوتبال تقاضایی از رئیس ستاد کل نیروی های مسلح داشتند تا با ایشان جلسه داشته باشند و با توجه به اینکه این مساله به اداره کل نیروی انسانی مربوط بود این جلسه با حضور بنده برگزار شد. در جلسه در مورد تعامل ستادکل نیروهای مسلح با فدراسیون بحث شد. قرار شد این جلسات تخصصی تر  استمرار داشته باشد. آنچه بین ما وجود دارد قانون است حکم قانون است. قرار شد از ظرفیت های قانونی مثل سرباز قهرمان  استفاده شود.

وی ادامه داد:  55 فدراسیون از قانون سرباز قهرمان استفاده می کنند و فدراسیون فوتبال هم می تواند از آن استفاده کند. کفاشیان گفت سرمربیان و مدیران باشگاه ها در مورد بحث سربازی سرمایه گذاری کرده اند می خواهند که نظرات آنها شنیده شود.

کمالی با اشاره به تخلف برخی از بازیکنان فوتبال گفت: مشکلی که سال 93 پیش آمد و به تخلف فوتبالیست ها مربوط شد که گفتیم مجری قانون هستیم و تفاوتی بین بازیکنان فوتبال و سایر افراد وجود ندارد و آنها باید بیش از دیگران قانون را رعایت کنند و لذا همراهی این متخلفین با تیم ملی امکان ندارد. انتظار داریم که فدراسیون فوتبال هم با متخلفین فوتبال در سربازی برخورد کند و نباید از چنین تخلف بزرگی بگذریم. بنابراین کمیته انضباطی فدراسیوت با این متخلفین برخورد کند. مهرداد پولادی هم مثل سایر ورزشکاران متخلف است.

وی با اشاره به شایعه تلاش برای دستگیری پولادی گفت: شایعه دستگیر شدن پولادی مطرح شد که این وظیفه ستاد کل نیست و از نظر ما او سربازی غایب است و باید مثل سایر سربازان به خدمت برود و تا زمانی که دوران سربازی اش را طی نکند، اجازه حضور در تیم ملی به او داده نمی شود.

سردار کمالی در مورد اینکه امکان استفاده از پولادی در تیم های نظامی هست، گفت: بنا بر این است که مساعدت شود اگر پولادی خودش را معرفی کند می تواند در یک تیم نظامی بازی کند و تفاوتی با سایرین ندارد.

وی در مورد اضافه خدمت بازیکنان سرباز گفت: بحث هایی در مورد اضافه خدمت بازیکنان مطرح شد که باید بگویم افرادی که قبل از 22 بهمن خودشان را معرفی کردند 21 ماه خدمت می کنند اما سایر افراد که بعد از 22 بهمن خودشان را معرفی کرده اند  6 ماه اضافه خدمت دارند و اینکه گفته می شود بازیکنان سرباز تنبیه شده و یا از سوی این بازیکنان عنوان می شود که نیروهای نظامی ما را رها نمی کنند درست نیست. این مساله فضا سازی است و ما بر اساس مقررات با انها برخورد می کنیم

کمالی در مورد اینکه پولادی می تواند خدمت سربازی اش را بخرد گفت: پولادی نمی تواند چنین کاری کند زیرا او یک پرونده در مرجع قضایی دارد و تا زمانی که جرم شان در مراجع قضایی بررسی نشده حق استفاده از تسیهلات قانونی را ندارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    آقای کمالی شما بروید خانواده آن سرباز قهرمانی که این هفته در مرزهای کردستان به شهادت رسید آنهارا دستگیر کنید بجای فولادی مجازات کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس