مدیر امور بین‌الملل شرکت نفت با اشاره به آغاز مذاکرات امضای قراردادهای جدید صادرات میعانات گازی، گفت: در صورت لغو تحریم‌ها، افزایش تولید نفت ایران با نفتکش‌های ایرانی به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش مشرق، سید محسن قمصری با بیان اینکه هم اکنون میزان قابل توجهی از میعانات گازی ایران هم اکنون روی آب وجود دارد که بلافاصله بعد از لغو تحریم‌ها به فروش می رسد، گفت: مذاکره درباره فروش این میزان میعانات گازی هم اکنون در حال انجام است و برخی گفتگوها نیز در آستانه امضای قرارداد است.

مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت ایران با تاکید بر اینکه ایران مشکلی برای فروش میعانات گازی خود پس از لغو تحریم‌ها ندارد، تصریح کرد: در طول تمام سال‌های تحریم (سه سال گذشته تاکنون) از ناوگان نفتکش‌های ایرانی استفاده کردیم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش شرکت ملی نفتکش ایران برای مقابله با تحریم‌های نفتی، اظهار داشت: اگر مجموعه بزرگ کشتی‌های شرکت ملی نفتکش نبود در دوران تحریم با مشکلات زیادی مواجه می شدیم.

قمصری درباره وضع بیمه نفتکش‌های ایرانی هم با اشاره به اینکه هم اکنون کشتی‌های نفتکش ایران از سوی بیمه گران داخلی بیمه می‌شوند، تاکید کرد: بیمه گران بعد از توافق سال گذشته ژنو در جهت بیمه کردن کشتی‌های نفتکش‌ ایران اقدام نکردند اما پیش بینی می‌شود بعد از لغو تحریم‌ها این مشکل حل شده و نفتکش‌ها با خیال راحت فعالیت‌های خود را انجام دهند.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس