دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات امسال با دوره هاي قبل تفاوت دارد و شكست خوردگان ميدان سياست كمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه كنند.

به گزارش مشرق، احمد جنتي در همايش سراسري ائمه جمعه گفت: فريضه امر به معروف و نهي از منكر روي زمين مانده است و نبايد اين فريضه را دست كم بگيريم و دولت بايد توجه جدي به آن داشته باشد چراكه ميتواند جلوي خيلي از مسائل را با اين فريضه مانند اسراف هاي اقتصادي بگيرد.

وی افزود: امروز ما در يك حالت جنگ رواني هستيم كه يكي از راه هاي مقابله با آن و همچنين فرهنگ غربي امر به معروف است.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتخابات امسال با دوره هاي قبل تفاوت دارد و شكست خوردگان ميدان سياست كمر بسته اند تا مجلس و خبرگان را قبضه كنند.

وی تاکید کرد: اهميت انتخابات خبرگان خيلي مهتر از انتخابات مجلس است و قابل قياس نيست زيرا با موضوع رهبري ارتباط دارد.

جنتی ادامه داد: آنها كمر بسته اند خبرگان را قبضه كنند و مي خواهند اكثريت يا يك اقليت سر و زبان دار را در خبرگان داشته باشند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مساله شوراي رهبري كه مطرح كرده اند خيلي زشت و مضر و خلاف قانون اساسي است و من تعجب مي كنم كه چرا اين مساله را مطرح مي كنند؟!

وی ادامه داد: اگر تا الان نظام سرپا بوده است به اين دليل است كه رهبري نظام يك نفر است زيرا قدرت با شوراي رهبري شكسته مي شود. شوراي رهبري اصلا نشدني است و كارايي و توان ندارد.

آیت الله جنتی گفت: هدف ديگر اينها تضعيف قدرت رهبري است. مي خواهند قدرت مطلقه رهبري را بگيرند و قصد دارند مدت آن را كم كنند و مي گويند چه كسي گفته رهبري بايد مادام العمر باشد؛ ببينيد چه نقشه هاي شوم و شيطاني دارند؛ اصلا مي خواهند اختيارات رهبري را محدود كنند.

دبیر شورای نگهبان گفت: برخي از اين كساني كه براي انتخابات ثبت نام كردند براساس نتيجه برخي استعلامات، مشخص شده قمار باز و مشروب خوار هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    ما فقط علمای دانا وبا تشخیص وانقلابی راانتخاب میکنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس