مسئول معراج شهدای تهران اظهار کرد: علیرضا کنی، شهید تازه شناسایی شده که خانواده‌اش در روز گذشته،‌13 دی با پیکرش دیدار کردند،‌ هیچ نسبتی با آیت‌الله مهدوی کنی ندارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ ابراهیم رنگین، مسئول معراج شهدای تهران با بیان اینکه علیرضا کنی، شهید تازه شناسایی شده که خانواده‌اش طی روز گذشته،‌ 13 دی با پیکر وی پس از 32 سال دیدار کردند، هیچ نسبتی با آیت‌الله مهدوی کنی ندارد، عنوان کرد: شهید علیرضا کنی، فرزند جان برار، متولد سال ۴۴ و اعزامی از استان تهران بود.

وی افزود: شهید علیرضا کنی سال ۶۲ به جنگ اعزام و در عملیات والفجر ۲، منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید بزرگوار اخیراً از طریق پلاک احراز هویت شده است.

سرهنگ رنگین ادامه داد: این شهید مدت محدودی در تیم محافظان آیت‌الله مهدوی کنی بوده و به دلیل علاقه خاص به این شخصیت مذهبی و سیاسی نام خانوادگی خود را از حسینی به کنی تغییر داده بود.

مسئول معراج شهدای تهران گفت: پیکر شهید علیرضا کنی به درخواست مادر وی بر اساس سفارش خود شهید در هنگام اعزام به جبهه، قرار است در ایام فاطمیه تحویل خانواده این شهید داده و تشییع شود.
*ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس