به همت خودجوش جوانان مومن انقلابی، پویش مردمی نامه به رزمندگان مدافع حرم راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، از جمله کارهای ارزنده رسانه‌ای در دفاع‌مقدس نامه‌نگاری آحاد مردم از جمله قشر دانش‌آموز،دانشجویان،کارمند و زنان خانه‎دار به رزمندگان بود که موجب سرور و شادمانی آنان در خط مقدم می‌شد.

براساس این سنّت،جمعی از جوانان مومن انقلابی برآن شدند تا در حرکتی خودجوش پویش مردمی نامه به مدافعین حرم و جوانان عراق و سوریه راه‌اندازی کنند.

به گفته مسئولان طرح،هدف این پویش فضاسازی ارزش‌ها در جامعه و تقویت روحیه رزمندگان دلاور در جبهه مقاومت است که بی‌هیچ چشمداشتی،زندگی و حیات راحت و حتی همسر و فرزند خویش را به خدا سپرده و هزاران کیلومتر دور از وطن برای دفاع از امت اسلامی قیام کرده‌اند.

«نامه‌ای به رزمندگان» وی‍ژه تمامی اقشار و آحاد جامعه است که می‌توانند چند کلامی را درقالب یک برگ خطاب به مدافعین حرم نگاشته و به دبیرخانه این پویش بفرستند تا نامه‌ها از مراجع ذیربط به دست رزمندگان مقاومت ارسال شود.

جبهه جهادی منتظران خورشید که بانی این طرح مردمی است رایانامه‌های (ایمیل)
J ebheJahadi@gmail.com و JebheJahadi@yahoo.com یا نمابر 43850178 021 و شماره 09190274757 را برای ارسال در تلگرام اعلام کرده است.

چهره‌هایی نظیر حاج محسن طاهری،علیرضا قزوه، حامد زمانی و... نامه خود را تحویل دبیرخانه پویش داده‌اند که به زودی منتشر می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس