رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از دوهمتای اماراتی و قطری خود برای همکاری علیه فوتبال ایران کمک خواست.

به گزارش مشرق، عناد و دشمنی سعودی‌ها به مستطیل سبز هم کشیده شده است. روز گذشته رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان و نائب رئیس باشگاه الاهلی اظهار داشتند که برای بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند.

در این راستا روزنامه الحیاه عربستان نوست: سه باشگاه النصر، الهلال و الاهلی عربستان نامه‌ای را به فدراسیون عربستان ارائه دادند تا از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تغییر مکان بازی‌ها به کشوری بی‌طرف شوند.

پس از این درخواست بی‌شرمانه باشگاه‌های سعودی، فدراسیون فوتبال عربستان هم دست‌رد به آنها نزد و حتی آنها را در این جوسازی حمایت کرد و به AFC این شکایت را ارائه داد.

اما این پایان کار نبود این منبع عربستانی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با دوهمتای اماراتی و قطری خود تماس گرفت و خواستار تشکیل ائتلاف علیه ایران شدند تا بازی‌ها را در کشوری غیر از ایران برگزار کنند.

این عناد سعودی از کشورمان بسیار واضح است زیرا همه می‌دانند که چه اتفاقات بدی در ورزشگاه‌های سعودی رخ می‌دهد. در این گزارش جو بدی را علیه ورزشگاه‌های ما راه انداختند و ایرانی‌ها مردمانی خشن جلوه می‌دهد.
البته مسئولان سعودی در حالی به دنبال شیطنت علیه فوتبال ایران هستند که بارها این کار را انجام داده‌اند، اما AFC همواره پاسخ محکمی به این شیطنت ها داده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس