کد خبر 517305
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

تکرار مجموعه «نیمه پنهان ماه» با حضور همسر شهید سید علی حسینی ابراهیم آبادی، یکشنبه 13 دی ماه از شبکه افق به روی آنتن می رود.

گروه فضای مجازی مشرق - صفحه اینستاگرام شبکه افق با انتشار تصویر زیر نوشت: مجموعه «نیمه پنهان ماه» که مستندی ترکیبی و بر اساس گفت وگو با همسران شهداست، در این قسمت، زوایای پنهان مانده ای از زندگی شهید ابراهیم آبادی را در گفت وگو با همسرش به تصویر می کشد.

عکس/ مردی که فقط شهادت پیوندش را با جبهه برید

همرزمان و خانواده این شهید بزرگوار درباره او همیشه یک جمله کلیدی دارند و آن اینکه «ﺣﻀﻮر ﺑﻰ وﻗﻔﻪ سید ﻋﻠﻰ در ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎى ﻧﺒﺮد آن ﭼﻨﺎن پیوند محکم و اﺳﺘﻮارى بین او و ﺟﺒﻬﻪ ﺑﻪ وﺟﻮد آورد که هیچ چیز جز شهادت نتوانست این پیوند را بگشاید». سید علی حسینی ابراهیم آبادی در سال ۱۳۳۴ در مشهد به دنیا آمد ولی دست تقدیر آخرین روز زندگی اش را در غرب کشور رقم زد و او در اسفند ۱۳۶۶ در جبهه های غرب به فیض شهادت نائل آمد؛ ازدواجش با لیلی قلی زاده در ۲۷ سالگی بود که زندگی مشترک آنها پنج سال طول کشید و ثمره آن هم به دنیا آمدن فاطمه السادات در شهریور ۶۶ بود.

شهید ابراهیم آبادی همرزم شهید چمران در قضایای کردستان بود؛ او آنقدر شجاعت و جسارت از خود نشان داد که به سمت هایی همچون مسئول اطلاعات و عملیات ستاد خراسان، مسئول اطلاعات و عملیات تیپ ۱۲ امام رضا(ع)، مسئولیت اطلاعات و عملیات لشکر قدس و مسئولیت عملیات نیروی زمینی سپاه هشتم ثامن الائمه(ع) خراسان رسید.

تکرار «نیمه پنهان ماه» به کارگردانی یاسر انتظامی این هفته یکشنبه 13 دی ماه ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس