هویت پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده از پایتخت شناسایی شد. هویت «شهید علیرضا کنی»، متولد تهران بعد از گذشت ۳۲ سال از شهادتش توسط پلاک شناسایی محرز شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، هویت پیکر مطهر یک شهید تازه تفحص شده از پایتخت شناسایی شد. هویت «شهید علیرضا کنی»، متولد تهران بعد از گذشت 32 سال از شهادتش توسط پلاک شناسایی محرز شد.

پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس طی عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و در معراج شهدای مرکز شناسایی شد.

 ساعتی پیش در معراج شهدای مرکز صورت گرفت؛
نخستین دیدار خانواده «شهید علیرضا کنی» با پیکر او بعد از ۳۲ سال


مراسم نخستین دیدار خانواده شهید تازه تفحص شده، شهید علیرضا کنی،‌ ظهر امروز یکشنبه 13 دی ماه 94 در معراج شهدای مرکز برگزار شد. در این دیدار مادر، خواهر و برادر شهید حضور داشتند و بعد از گذشت 32 سال از شهادت شهید کنی، با پیکر مطهر او دیدار کردند.

پیکر مطهر این شهید که هویت آن از طریق پلاک شناسایی محرز شده است، به همراه  قمقمه و بخشی از وسایل شخصی شهید طی عملیات تفحص کشف شده است که امروز در معراج شهدا برای خانواده این شهید قابل مشاهده بود.

پدر این شهید والامقام 10 سال پیش دار فانی را وداع گفت. امروز مادر شهید به همراه خواهرش که در هنگام شهادت او 14 سال سن داشت و برادری که موقع شهادتش هفت ماهه بوده است، با استخوان‌های شهیدشان وداع کردند.

«شهید علیرضا کنی» فرزند «جان برار» متولد 1344 است که توسط لشکر 27 محمد رسول الله تهران(ص) به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شد و نهایتا در سال 62، در سن 18 سالگی و در منطقه حاج عمران و در عملیات والفجر2 به شهادت رسید. هویت پیکر مطهر او توسط پلاک شناسایی محرز شده است. پیکر مطهر این شهید دوران دفاع مقدس طی عملیات تفحص پیکر مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده و در معراج شهدای مرکز شناسایی شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس