احمد رمضان زاده گفت: در عجبم از رفتار این بازیگر که برای بازی در “حکایت عاشقی” دستمزد چندصدمیلیونی گرفت اما برای مخاطبان فیلمش کمترین اهمیتی قائل نشد و حتی در رونمایی فیلم شرکت نکرد!

به گزارش مشرق، احمد رمضان زاده کارگردان جوان سینمای ایران بعد از سالها دستیاری در پروژه هایی چون "در چشم باد” و "آژانس دوستی” این روزها با اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان با نام "حکایت عاشقی” به سینماها آمده است.

"حکایت عاشقی” که مسعود جعفری جوزانی را به عنوان تهیه کننده دارد، داستانی انسانی را در بستر فاجعه شیمیایی شدن حلبچه روایت می کند.

"حکایت عاشقی” با بازی بهرام رادان و شیلان رحمانی هرچند جزو آثاریست که با محوریت پاسداشت ارزشهای دفاع مقدس ساخته شده اما در اکران وضعیتی کاملا مهجورانه دارد و حتی بنیاد سینمایی فارابی نیز از تخصیص سینمای متبوعش یعنی سینما فرهنگ به این فیلم خودداری کرده است.

*بعد از دو بار تعلیق اکران باز هم به "حکایت عاشقی” سرگروه ندادند

رمضان زاده با اشاره به محدودیتهایی که در پخش فیلمش با آنها روبرو بوده است به نسیم آنلاین گفت: محدودیتهایی که پیش آمده واقعا یکی دو مورد نبود. شما درنظر بگیرید که از یک طرف بعد از دو بار تعلیق در اکران، از دادن سرگروه به فیلم ما سرباز زدند و از آن طرف تنها پس از گذشت دو هفته از اکران، اغلب سالنها را از "حکایت عاشقی” گرفتند و به فیلمی دیگر دادند.

وی با گلایه از شورای صنفی نمایش خاطرنشان ساخت: در آیین نامه سال ۹۴ شورای صنفی نمایش به صراحت تأکید شده است که در نیمه دوم سال در هر ماه بیشتر از یک فیلم نباید در گروه آزاد اکران شود اما متأسفانه تنها بعد از گذشت دو هفته از اکران "حکایت عاشقی” فیلم دیگری را در گروه آزاد اکران کردند و این مصداق بارز بی‌قانونی است.

*چرا "حکایت عاشقی” باید تاوان حرکت اشتباه یک بازیگر را بدهد؟

احمد رمضان زاده که در "حکایت عاشقی” داستان زندگی یکی از نخستین عکاسان ایرانی که بعد از فاجعه حلبچه به این شهر وارد می شود را بیان می کند با اشاره به محدودیتهای فیلمش در تبلیغات شهری و رسانه ای بیان داشت: بیلبورد که هیچ حتی یک بنر شهری هم به ما تخصیص نیافت. مگر نه اینکه مرتب گفته می شود باید از اکران فیلمهایی که در جهت تبیین ارزشهای هشت سال دفاع مقدس هستند حمایت شود پس چرا هیچ کس از ما حمایت نکرد؟

این کارگردان خاطرنشان ساخت: متأسفانه تیزرهای "حکایت عاشقی” نیز تنها دو روز بعد از پخش ممنوع شدند آن هم به دلیل ممنوع التصویر بودن دو بازیگر آن. در این بین یکی از بازیگران، بازیگر اصلی فیلم ماست و انتظارمان این بود که زودتر درباره این ممنوع التصویری بدانیم.

رمضان زاده با اشاره به دلیل ممنوع التصویری این بازیگر مرد سینمای ایران به نسیم آنلاین گفت: این بازیگر چند ماه قبل در یکی از فضاهای مجازی اظهارنظری کرد و متأسفانه واکنشهای این اظهارنظر دامن "حکایت عاشقی” را گرفت.

این کارگردان خاطرنشان ساخت: سوالم این است که اگر این بازیگر حرکت نادرستی انجام داده چرا "حکایت عاشقی” باید تاوانش را بدهد؟

* حرفه ای گری برای برخی ستاره نماها فقط پول است!

وقتی از رمضان زاده پرسیدیم که چرا این بازیگر در رونمایی مربوط به "حکایت عاشقی” شرکت نکرده وی به نسیم آنلاین گفت: متأسفانه حرفه ای گری در میان برخی از چهره ها جایگاهی ندارد؛ در عجبم از رفتار این بازیگر که برای بازی در "حکایت عاشقی” دستمزد چندصدمیلیونی گرفت اما برای مخاطبان فیلمش کمترین اهمیتی قائل نشد و حتی در رونمایی فیلم شرکت نکرد.

وی ادامه داد: ایشان وقت این را دارد که درباره اتفاقی که کمترین ربطی به ملت ایران ندارد توئیت بفرستد اما وقت نداشت که به احترام مخاطبانی که از چند ساعت قبلتر برنامه ریزی کرده بودند برای حضور در رونمایی، در این مراسم شرکت کند.

این کارگردان تأکید کرد: البته که در نهایت این زیرپا گذاشتن اصول حرفه ای به ضرر چنین چهره هایی تمام می‌شود. مخاطبان روزگار ما با دقت تمام چنین رفتارهایی را رصد می کنند و وقتی ببینند برخی ستاره‌نماها فقط منفعت شخصی خود را دنبال می کنند از آنها روی برمی گردانند.

منبع: هفت راه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳
    0 0
    تهرانی ها همینطورن تا نیازداشته باشن باهاتن وقتی خرشون از پل رد شد جواب سلام هم نمیدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس