کد خبر 517256
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

هافبک-مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: در اولین جلسه تمرین اصلا احساس غربت نکردم چون شمالی‌های تیم خیلی برخورد خوبی با من داشتند.

به گزارش مشرق، مهدی مؤمنی در خصوص دیدار استقلال و ملوان و نتیجه تساوی آبی‌پوشان اظهار داشت: همه می‌دانند که شرایط آب و هوایی شهر انزلی خاص است. هر کسی از بیرون زمین مسابقه را نگاه می‌کرد فکر می‌کرد چمن ورزشگاه کیفیت خوبی دارد ولی زمین گلی بود هر چند استقلال در نیمه اول طوفانی کار کرد و می‌توانستیم 4-3 گل به ملوان بزنیم.

وی افزود: ملوانی‌ها در نیمه دوم با حمایت هواداران‌شان استقلال را تحت فشار گذاشتند و شاید اگر در نیمه اول تک به تک محسن کریمی گل می‌شد همه چیز فرق می‌کرد و ما با اختلاف این تیم را شکست می‌دادیم ولی یک امتیاز هم برای ما در پایان فصل نعمت محسوب می شود و مهم این است که باید تلاش بیشتری کنیم تا خودمان به صدر جدول برویم.

مؤمنی در خصوص عملکرد خود در این مسابقه برای اولین بار با پیراهن استقلال گفت: من فقط دو روز با تیم تمرین کرده بودم و حدود 20 دقیقه برای استقلال بازی کردم. آرزو داشتم پیراهن این تیم را بپوشم و حالا هم با جان و دل کار می‌کنم. می‌دانم که این لباس بر تن بزرگان این تیم بوده و اگر حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی کنم هدفم شاد کردن دل مردم است.

هافبک مهاجم جدید تیم استقلال در خصوص اینکه آیا انتخاب پیراهن شماره 16 دلیل خاصی از سوی وی داشت، گفت:‌ باشگاه این پیراهن را به من داد و من هم مشکلی نداشتم و با هر شماره‌ای که بازی کنم تلاشم را انجام می‌دهم.

وی در خصوص اینکه آیا با مظلومی قبل از پیوستن به استقلال صحبتی کرده بود یا خیر،‌گفت: هنوز با مظلومی خوب صحبت نکرده‌ام و بعد از تعطیلات باید با او مفصل حرف بزنم چون می‌خواهم در نیم‌فصل دوم روند خوبی داشته باشم. من سال گذشته خوب کار کردم و به تیم ملی رسیدم اما در نیم‌فصل اول تیم ملی را هم از دست دادم. فکر می‌کنم همه چیز به تفکرات یک مربی برمی‌گردد و او می‌داند که از بازیکن چگونه بازی بگیرد. شرایط استقلال خیلی بهتر از شرایط نفت است و در این چند روز متوجه شدم کادر فنی چقدر می‌تواند بر عملکرد یک بازیکن تأثیر داشته باشد.

مؤمنی با بیان این مطلب که اصالتا اهل شهرستان جویبار است و رابطه خوبی با بازیکنان مازندرانی استقلال دارد، گفت: در اولین جلسه تمرین بچه‌های تیم خیلی به من کمک کردند اصلا احساس غربت نکردم، حنیف عمران‌زاده، امید ابراهیمی، محسن کریمی که شمالی هستند و میثم مجیدی که دوست صمیمی‌ام است خیلی برخورد خوبی با من داشتند. آرش برهانی و وحید طالب‌لو به همراه رحمتی بزرگان تیم هستند و از جو استقلال خیلی خوشم آمد. امیدوارم بعد از تعطیلات بتوانم طوری برای استقلال بازی کنم که همه از من راضی باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس