کد خبر 515268
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

مهاجم جدید استقلال گفت: خوشحالم که با پوشیدن پیراهن استقلال به آرزویم رسیدم چون این تیم بزرگی است.

بازیکن جدید استقلال به آرزویش رسید
به گزارش مشرق، مهدی مومنی بازیکن جدید استقلال که امروز برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شده بود در مورد پیوستنش به این تیم گفت: شرایط طوری بود که به استقلال بیایم. نیم‌فصل بدی داشتم اما امیدوارم در استقلال بتوانم تمام توانایی‌هایم را نشان دهم و به تیم کمک کنم. شعار نمی‌دهم و امیدوارم در زمین طوری بازی کنم که به تیم کمک کرده و روند خوبی را طی کنم.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان هم در نیم فصل او را می‌خواست، گفت: درست است اما شرایط طوری بود که استقلال تهران را ترجیح دادم. در هر صورت استقلال تیم بزرگی به شمار می‌رود و هر بازیکنی آرزو دارد در این تیم بازی کند و خوشحالم که من هم به آرزویم رسیدم.

مؤمنی در مورد رقابت در خط حمله استقلال با وجود بازیکنانی مانند شهباززاده و انصاری یادآور شد: رقابت سخت است اما تلاش می‌کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

مهاجم جدید و 30 ساله استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این سن و سال برای یک مهاجم زیاد نیست، گفت: 30 یا 35 فرقی نمی‌کند. الان عنایتی هم از آمادگی بالایی برخوردار است و خوب هم بازی می‌کند. سن مهم نیست بلکه باید با هر سنی که در زمین هستید به تیم کمک کنید.

وی در خصوص اینکه چرا همان ابتدای فصل به استقلال نیامد، گفت: درست است که اول فصل هم از استقلال پیشنهاد داشتم اما شرایط طوری شد که نتوانم به این تیم بیایم. اما خدا را شکر که سرانجام به استقلال پیوستم.

مومنی در پایان درباره اینکه آیا با مظلومی قبلا کار کرده است یا خیر، گفت: با سرمربی استقلال کار نکرده‌ام اما از اینکه به من اعتماد کرد تا به استقلال بیایم خوشحالم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    ارزوی هر بازیکنی که پیراهن پرافتخارترین باشگاه اسیا رو بپوشه. خوشا به حالت به تیم همیشه قهرمان مدعی اصلی قهرمانی تمام جام ها خوش امدی.
  • سجاد ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    آخرین بار که پرسپولیس قهرمان شد همکلاسهای من تو مهد کودک خوشحال بودن الان من تو خانه سالمندان کهریزک این مطلبو مینویسم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس