پس از رونمایی از کتاب زندگی سردار شهید تقوی فرد و پخش مستند آن در ششمین دوره جشنواره مردمی عمار و نیز پخش از شبکه افق سیما، ترجمه این کتاب در عراق هم رونمایی و منتشر خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از رونمایی از کتاب زندگی سردار شهید تقوی فرد و پخش مستند آن با عنوان "عزیز بلد" در ششمین  دوره جشنواره مردمی عمار و نیز پخش از شبکه افق سیما، ترجمه این کتاب در عراق هم رونمایی و منتشر خواهد شد.

کتاب "ابومریم" درباره شهید سردار سید حمید تقوی فرد است که انتشارات نیلوفران آن را منتشر کرده است.

این کتاب، زندگی و خاطرات این شهید مدافع حرم است،  مطالب این کتاب شامل خاطرات اطرافیان این شهید از وی است اما بیشترین سهم این خاطرات متعلق به همسر این شهید است.

سردار شهید حاج حمیدتقوی‌فرد از نوابغ اطلاعات و عملیات در دوران جنگ‌تحمیلی و از فرماندهان قرارگاه رمضان بود که دی ماه سال 1393 در سامرا به شهادت رسید.

{$sepehr_media_1321624_400_300}
دانلود

کتاب "ابومریم" با ۲۲۰ صفحه و شمارگان ۳ هزار نسخه توسط انتشارات نیلوفران به چاپ رسیده و با هماهنگی های انجام شده با مقامات فرهنگی عراق، قرار است نسخه عربی آن در عراق توزیع شود.

 نسخه عربی این کتاب هم توسط انتشارات نیلوفران چاپ خواهد شد و در حال حاضر کار ترجمه آن انجام شده و مرحله صفحه آرایی را طی می کند. قرار است این کتاب در عراق هم رونمایی شود.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس