کد خبر 516965
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۴

دارنده ۲ مدال طلای کشتی آزاد جهان به دلیل مصدومیت حضور در جام بین‌المللی تختی، به عنوان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی را از دست داد.

به گزارش مشرق، با توجه به اینکه مهدی تقوی، دارنده 2 مدال طلای جهان به دلیل عدم حضور در مسابقات مقدماتی برای کسب سهمیه حضور در انتخابی تیم ملی جواز حضور در مرحله اول این مسابقات (جام تختی) را نداشت، اما با مساعدت مسئولان فدراسیون کشتی تصمیم گرفته شد که مجوز حضور تقوی به همراه عزت‌الله اکبری در جام تختی به عنوان مرحله اول انتخابی تیم‌های ملی کشتی صادر شود.

اما مهدی تقوی با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش از مصدومیتش خبر داد و اینکه نمی‌تواند در جام تختی روی تشک برود و حداقل نیاز به 2 ماه استراحت برای بهبودی کامل دارد. وی عنوان کرده است که در حال آماده‌سازی و تمرین برای مسابقات جام تختی بودم که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شدم و به دستور پزشکان نیاز به 2 ماه استراحت کامل دارم و برای دوستانم در المپیک آرزوی موفقیت می‌کنم.

با این اوصاف به نظر می‌رسد تقوی بعد حضور در المپیک‌های 2008 پکن و 2012 لندن که دست خالی هم ماند، شانسی برای حضور در المپیک 2016 ریو نخواهد داشت و باید از خانه نظاره‌گر این مسابقات باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس