یک پایگاه آمریکایی در گزارشی با موضوع توانایی ایران برای غرق کردن ناوهای آمریکایی نوشت که مین‌های دریایی ایران تهدیدی واقعی برای ناوهای ایالات متحده است.

به گزارش مشرق، یک پایگاه خبری- تحلیلی غربی در گزارشی مین‌های دریایی ایران را بزرگترین تهدید ناوهای هواپیمابر آمریکا خواند.

در حالی که ایران بر لزوم خروج کشورهای خارجی از منطقه خلیج فارس و محول کردن تامین امنیت منطقه به کشورهای منطقه شده، یک پایگاه آمریکایی در مطلبی ایران را به تلاش برای ناامنی در خلیج فارس متهم کرده است.

در گزارش «نشنال اینترست» با عنوان آنکه «آیا ایران می‌تواند ناو هواپیمابر نیروی دریایی آمریکا را غرق کند؟» به خطرات و تهدیدهای ایران برای حضور نیروی دریایی آمریکا و ناوهای آن در خلیج فارس پرداخت.

در این یادداشت با اذعان به توانمندی‌های موشکی ایران، به مانورهای نظامی این کشور که در آن‌ها از مین‌های دریایی، کشتی‌های تندرو اشاره و تصریح می‌کند: «برنامه موسوم به کشتی جنگی دریایی نیروی دریایی آمریکا برای مقابله با تهدید قایق‌های تندرو ایران طراحی و سازماندهی شد».

در بخشی از این یادداشت آمده است: «تهدید واقعی، موشک‌های ضد کشتی یا راکت‌هایش نیست بلکه تهدید مین‌های دریایی آن است که مورد غفلت واقع گرفته است».
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • افشین تهران ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    کلا برای شما امریکاییها نوزادان ایرانی هم تهدید هستند.پس بترسید و از این ترس بمیرید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس