کد خبر 516593
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

معاون بازاریابی و فروش سایپا از تحویل ۷۰ درصد خودروهای دارای وام دولتی به مشتریان خبرداد و گفت: ۳۰ درصد سود تاخیر به مشتریان ارایه خواهد شد.

به گزارش مشرق ، رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به فرآیند تحویل خودروهای دارای وام ۲۵ میلیون تومانی به مشتریان گفت: براساس برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته، نسبت به تحويل به موقع خودروها اقداماتی انجام شده اما مواردی چون افزايش زمان پرداخت مبلغ تنزيل شده بيش از مهلت مقرر در زمان توافق اوليه، مانع تخصيص وام به مشتريان شده و سبب شده كه تحويل خودرو تعدادي از مشتريان با كمي وقفه صورت پذيرد.

معاون بازاريابی و فروش گروه خودروسازی سايپا افزود: تمامی قراردادهاي اين شركت جهت تحويل خودروهاي دارای وام ۲۵ ميليوني، ۳۰ روزه بوده كه به تعداد زيادي از مشتريان زودتر از موعد، خودرو تخصيص يافته و به آن دسته از مشترياني كه تحويل خودروشان با تاخير مواجه شده است، سود تاخير روزشمار با نرخ ۳۰ درصد (براساس قرارداد) پرداخت خواهد شد؛ به هرحال اين شركت خود را متعهد به انجام كامل مفاد قرارداد في مابين می‌داند.

وي تصريح كرد: بنابراين مشتريان اين طرح، يا خودروي خود را تاكنون تحويل گرفته‌اند يا به زودي امكان تحويل آن پس از واريز مبلغ تنزيل ميسر خواهد شد و علاوه بر آن طبق قرار داد، سود تاخير در تحويل نيز دريافت خواهند نمود.

تقي‌زاده گفت: فرصت كم جهت ايجاد هماهنگي بيشتر، باعث ايجاد روند كند تائيد تسهيلات بانكي مشتريان در بانک‌ها شده كه بر این اساس، تعدادي از مشتريان با تاخير در تحويل مواجه شده‌اند. البته همزمان با اخذ تائیدیه بانكی، خودروهاي آنها فاكتور و تحويل داده و همزمان سود تاخير به آنان تعلق خواهد گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس