انسان در حیرت است از اینکه عده ای که در یک کودتای بزرگ به نام فتنه ۸۸ قصد داشتند همراه با دشمنان، این نظام را از درون متلاشی کنند هنوز شش سال از حادثه نگذشته به خود اجازه می دهند جسورانه و بی شرمانه کاندیدای ورود به عرصه های قانونی شوند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران و معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی در تبیین استراتژی های دشمن برای انتخابات آینده تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون همواره موضوع نفوذ در عرصه های مختلف قدرت در جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمن در دستور کار بوده است و از آنجایی که انقلاب اسلامی ما  ماهیت مردم سالارانه دارد و مدل مردم سالاری دینی در آن حاکم است، معمولا سالی یک انتخابات برگزار شده است. با توجه به این موضوع دشمنان سعی دارند جمهوریت نظام را مخدوش کنند.

  وی افزود: در عرصه انتخابات هم مرجعی قانونی به نام شورای نگهبان را داریم که حاصل 100سال تجربه در این کشور است. از دوران مشروطیت تا الان هر جا نهادی مانند شورای نگهبان حضور نداشته؛  عرصه های حاکمیت مخدوش شده و دشمن توانسته از طریق نفوذ به این عرصه ها عوامل تصمیم ساز خود را وارد کانون های قدرت کند. امروز هم همان وضعیت را شاهد هستیم.

مقدم فر با بیان اینکه هدف گذاری دشمن بر دو کانون اصلی با دو شیوه مختلف متمرکز شده است؛ خاطرنشان کرد: هدف اول تضعیف جایگاه ولایت فقیه به عنوان ستون و خمیه نظام است که  با تمرکز بر انتخابات خبرگان این هدف را دنبال می کند. تولید شبهه و یا به هر شیوه ای که بتوانند این جایگاه را زیر سئوال ببرند در دستور کار است. عواملی در داخل هم همراه هستند که مزید بر علت شده است. هدف دوم که در هر انتخاباتی شاهد آن بودیم مخدوش کردن شورای نگهبان است؛ به گونه ای که این نهاد ممتاز نتواند مسولیت خود را به خوبی انجام دهد.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب تصریح کرد: تلاش دارند با فشار سیاسی، رسانه ای، جوسازی ها و تصویرسازی های غلط به گونه ای القا کنند که شورای نگهبان به وظایف خود عمل نکند. از مهم ترین تکنیک های آنها اغوا و اقناع است. سعی دارند افکار عمومی را فریب بدهند و از طرفی تلاش می کنند که با مسموم سازی و ادبیات سازی افکار عمومی را به آنچه که دلخواه آنهاست؛ قانع کنند.

مقدم‌فر متذکر شد: از ثبت نام افراد حامی فتنه تعجب می کنم. انسان در حیرت است از اینکه عده ای که در یک کودتای بزرگ به نام فتنه 88 قصد داشتند همراه با دشمنان، این نظام را از درون متلاشی کنند هنوز شش سال از حادثه نگذشته به خود اجازه می دهند جسورانه  و بی شرمانه کاندیدای ورود به عرصه های قانونی شوند.

 افرادی که قانون را در نوردیدند و بزرگترین تهمت و بی آبرویی را به نظام زدند و نظام را هتک حیثیت کردند، افرادی که آشوب  های خیابانی را رقم زدند و خسارت مادی به بار آوردند و باعث ریخته شدن خون های فراوان شدند، افرادی که عمل و حرفشان با انگلیس و اسرائیل منطبق بود با کمال وقاحت تصور می کنند که مردم این همه خودخواهی را فراموش کرده اند و می خواهند وارد عرصه شوند. مردم هنوز آثار این فتنه را می بینند. درست است که 9دی تمام کننده فتنه بود اما آثار تلخ آن در ذائقه مردم باقی است.

این استاد دانشگاه در پایان تاکید کرد: این افراد چطور به خودشان اجازه می دهند که مطالبه ای داشته باشند؟ این باعث شرمندگی است؛ البته شورای نگهبان باید به دور از فضا سازی ها به وظیفه خود عمل کند و بزرگترین حق الناس دفاع از حقوق مردم در برابر فتنه گران است که شورای نگهبان به دور از هیاهوی بوجود آمده باید تنها قانون را ملاک عمل قرار دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • عبدالمهدی ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    خداوند متعال انشاالله فقهای بسیار محترم شورای نگهبان را از شر خناثان و صحبتهای منافقان زمان در امان بدارد. آمین.
  • محمد ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    (:
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
    0 0
    احسنت به نکته ی بسیار جالبی اشاره کردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس