رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: عده‌ای در داخل کشور با طرح شورای رهبری، باب میل آمریکا اقدام می‌کنند.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی ظهر امروز در جمع مردم خرم‌آباد در مسجد قمر بنی‌هاشم این شهر، بیان کرد: رسالتی که در صدر اسلام برای پیامبر (ص) و مسلمین وجود داشت، امروز نیز برای پیروان نبی مکرم اسلام وجود دارد و امروز ما یک ویژگی ممتاز کسب کردیم و آن بیداری با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) و حضور به‌موقع مردم در صحنه بود که باعث شد انقلاب اسلامی حاصل شود.

وی افزود: اگر پس از 37 سال از انقلاب اسلامی، دقت نداشته باشیم که اسلام و انقلاب آسیب نبینند، یقیناً آسیبی متوجه ما می‌شود که بسیار بزرگ خواهد بود.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار کرد: دشمنان قدرت اسلام را دیده‌ و دریافته‌اند که ما قطب مخالف سلطه هستیم، لذا بی‌‌دلیل نیست که روسیه نیز با داشتن چندین کلاهک هسته‌ای، امنیت خود را در همراهی با جمهوری اسلامی ایران می‌بیند و این نشانه از قدرت و نفوذ ایران در دنیا و منطقه دارد.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار بزرگ دانست و گفت: اگر کسی بخواهد برای انقلاب قیمتی مشخص کند، به‌واقع باید گفت که این انقلاب قیمت ندارد و دارای ارزشی بی‌نهایت است.

زاکانی افزود: امروز وعده‌ای که نظام سلطه و آمریکا می‌دهند همان وعده ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها است که به آنها عمل نمی‌کنند، چنانکه در برجام نیز چنین عمل می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری اخیراً در دیدار با آقای لاریجانی فرمودند که امروز صحنه انقلاب و ضدانقلاب است و ‌وقتی کالبدشکافی ضدانقلاب را انجام می‌دهیم، می‌بینیم که یک عنصر ثابت وجود دارد و آن اسرائیل، آمریکا و انگلیس به‌عنوان استکبار بزرگ جهان و همچنین عربستان و ترکیه در منطقه هستند.

وی یادآور شد:‌ امروز کشور به‌طور صد‌درصد در منطقه در حال درگیری است که در جبهه کفر، آمریکا، اسرائیل، اردن، عربستان، قطر، ترکیه و برخی کشورهای دیگر حضور دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از بزرگان اهل سنت بیان می‌کند که اگر مقام معظم رهبری وجود نداشت، هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی وجود نداشتند و این نشان از عظمت و شوکت مقام معظم رهبری است که همگان دریافت کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: امروز در کشور ‌جبهه ضدانقلاب خیلی پیچیده شده است و ‌کسانی را می‌بینیم که خود را انقلابی و صاحب انقلاب می‌دانند، ولی مسیر ضدانقلاب را پیش گرفته‌اند و مسائلی مانند شورای خبرگان رهبری را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: عده‌ای با طرح شورای رهبری به نفع آمریکا اقدام می‌کنند‌.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به اینکه امروز عده‌ای یارگیری کرده و می‌خواهند از اصل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، انتقام بگیرند، بیان کرد: هاشمی با مطرح کردن اینکه مقدمه جنگ تحمیلی از سوی برخی افراطیون داخلی بوده است، به‌واقع آیا از صدام انتقام می‌گیرد یا امام خمینی (ره)؟ امروز برای خبرگان رهبری نقشه مدونی کشیده شده ‌و بناست از نام امام خمینی (ره) استفاده کنند و میراث امام را از بین ببرند.‌

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: هاشمی رفسنجانی در تمجید از ظریف او را وطن‌دوست می‌داند، در حالی که جهان اسلام به وحدت نیاز دارد و به واقع چرا امروز ملیت، مطرح می‌شود.

وی افزود: امروز عده‌ای انتقام می‌گیرند؛ چراکه احساس می‌کنند فرصت آنها به پایان رسیده و عمر آنها رو به اتمام است و با طرح شورای خبرگان رهبری و نظارت در وظایف رهبری به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند و همین کسانی که می‌خواهند بر رهبری نظارت داشته باشند، همان‌هایی هستند که با اسرائیل مذاکره کرده و می‌خواستند با عربستان یکی باشند.

زاکانی ادامه داد: اینان همان کسانی هستند که در سال 76، در بودجه ارائه‌شده به مجلس برای باتوم و سپر، اعتبار ویژه گذاشته بودند و دلیل آن را سرکوب کردن مردم در صورت اعتراض به فقر در جریان طرح اقتصادی آنها، برشمردند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: امروز در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم و اگر کوتاه بیاییم، جای جبران وجود ندارد، همان‌گونه که در سال 92، رقابت عده‌ای باعث واگذار کردن عرصه شد.

وی به تشکیل مجمع همیاران اصولگرا اشاره کرد و گفت: تشکیلات همیاران برای ایجاد رابطه بین تمام دوستداران و دلسوزان انقلاب و نظام  است؛ چراکه به نظر می‌رسد جامعه در وضعیت مناسبی نیست و ما وقتی به زندگی مردم می‌نگریم، خجالت می‌کشیم.

زاکانی افزود: برای یکی از کسانی که در انتخابات اخیر پیروز شد، می‌خواستند یک خانه 93 میلیارد تومانی در جماران تهیه کنند و به واقع مسئولی که در چنین شرایطی قرار بگیرد، چگونه می‌تواند وضعیت سخت و فقر مردم را بفهمد.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام یادآور شد:‌ امروز وضعیت مهمی وجود دارد و دو راه پیش روی کشور است که راه اول قبول آقایی آمریکا است، چنانکه دولت محترم و عزیز نیست اعلام کرد که نمی‌شود با آمریکا تخاصم داشت و باید با کدخدا مشکلات را حل کرد، ولی باید توجه داشت که آمریکا می‌خواهد ما همه چیزمان را بدهیم و به گذشته برگردیم و اگر این راه را انتخاب کنیم باید به ذلت تن بدهیم.

زاکانی ادامه داد: راه دیگری نیز وجود دارد که آن راه عزت است، همان گونه که تا امروز با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حرکت کرده‌ و جلو آمده‌ایم و این راه در طول تاریخ 37 ساله انقلاب امتحان خود را به‌خوبی پس داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد: کسانی که از تفرقه اصولگرایان در انتخابات سال 92 به پیروزی رسیدند امروز نیز می‌خواهند در انتخابات پیش رو به اهداف خود برسند، ولی امروز به انسجام رسیده‌ایم و باید در یک مسیر گام برداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: تشکیلات همیاران در حال حاضر به انسجام خوبی رسیده است، ولی آقای لاریجانی و نماینده وی تاکنون در این جریان حضور نیافته‌اند و به واقع چنین انسجامی که در این تشکیلات وجود دارد، تاکنون در بین اصولگرایان وجود نداشته است.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در پایان به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت:‌ در تحریم‌ جدید آمریکا علیه ایران، مبنی بر محدودیت سفر به ایران، مشکلات بسیاری در زمینه گردشگری، اقتصادی و علمی به کشور لطمه وارد می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اسفندیار ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    امام «ره»: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید آقایان خط امام: هرچه فریاد دارید بر سر احمدی نژاد بکشید
  • حامد ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    احسنننننت حال کردم ایول.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس