فرمانده سابق نیروی قدس سپاه گفت: امروز تنها کشور و نهادی که با تروریسم به صورت واقعی مبارزه می‌کند، نظام جمهوری اسلامی و نماینده آن یعنی سپاه پاسداران است.

به گزارش مشرق، سردار احمد وحیدی رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تسنیم با اشاره به فضاسازی اخیر آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران برای قراردادن نام این نهاد در لیست گروه‌های تروریستی در سوریه گفت: کشورهایی که تمام وجودشان با ترور و تروریسم دولتی آغشته شده به دلیل نگرانی از صلابت سپاه پاسداران چنین فضاسازی‌هایی را می‌کنند؛ البته این اتهامات ارزشی ندارد.

فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متشکل از نیروهای متعهد و فداکار توصیف کرد و افزود: امروز تنها کشور و نهادی که با تروریسم به صورت واقعی مبارزه می‌کند، نظام جمهوری اسلامی و نماینده آن یعنی سپاه پاسداران است.

وزیر دفاع دولت دهم در پاسخ به این سوال که آیا این عمل آمریکایی‌ها نقض برجام محسوب نمی‌شود؟ تاکید کرد: باید این مسئله را بررسی کرد. از نظر ما مهم این است آنهایی که به وجود آورنده و حامی تروریستها در جهان هستند مطالبشان علیه سپاه ارزشی ندارد چراکه سپاه را ملت‌های منطقه با دل و جان پذیرفته‌اند و می‌دانند که تنها نیرویی است که با تروریسم به صورت جدی و واقعی مبارزه می‌کند.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدحسین ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    بایدم نگران باشن ، سپاه یعنی ایران و ایران با صلابت یعنی اقتدار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس