کد خبر 516165
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

دهها نفر از مزدوران عربستان در عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان تعز به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، المسیره نوشت: روز گذشته در چندین عملیات منحصر به فرد ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق مختلفی از استان تعز، ده‌ها نفر از متجاوزان و مزدوران عربستان به هلاکت رسیدند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشکهای کاتیوشا مرکز تجمع متجاوزان و مزدوران آنها را در "مثلث" و "مجمع ذباب"، و منطقه "العمری" در بخش ذباب در نزدیکی باب المندب را در هم کوبید.

این منبع افزود که جنگنده های عربستان با هدف پشتیبانی از مزدوران، شمال کوه العمری و "غرب المدارس" در بخش ذباب را 4 بار بمباران کردند.

نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن مرکز تجمع متجاوزان و مزدوران در بخش "الوازعیه" در تعز را نیز با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در پی پیشروی ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعدادی از مناطق استراتژک بخش "صبر الموادم" در استان تعز، ده‌ها نفر از مزدوران دشمن به هلاکت رسیدند.

کشته و زخمی شدن متجاوزان و مزدوران عربستان در بخش القبیطه تعز

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چندین موشک به مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران عربستان در منطقه "نجد مغنیه" در بخش "القبیطه" در تعز شلیک کرد.

یک منبع نظامی در استان تعز گفت که این عملیات اهداف خود را با دقتی عالی و موفقیت کامل محقق کرده است.

وی افزود در پی این عملیات شماری از متجاوزان و مزدوران عربستان به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند و بقیه آنها نیز در حالی که به شدت ترسیده و وحشت زده شده بودند، فرار کردند.

فرار نظامیان سعودی از یک پایگاه نظامی

یگان توپخانه ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته یک پایگاه نظامی عربستان در "معقل الصید" در جیزان واقع در جنوب این کشور را گلوله باران کرد که در پی این حمله نظامیان سعودی از این پایگاه گریختند.

همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاههای نظامی "شعب الدهمی"، "الغرف الحمر"، "المعزاب"، "السرداح" و یک پایگاه نظامی عربستان در وادی المعین و برج الدخان را هدف قرار داد.

هلاکت 2 نظامی سعودی در شمال یمن

در پی حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مرکز تجمع نظامیان سعودی در گذرگاه الطوال در شمال این کشور دو نفر از آنها به هلاکت رسیدند.

پاکسازی 3 پایگاه نظامی در یمن از لوث مزدوران

یک منبع یمنی گفت که ارتش و کمیته های مردمی این کشور موفق شدند امنیت سه پایگاه نظامی در منطقه "آل جعدر" در شرق "مفرق الجوف" در بخش "مجزر" در استان مأرب را از لوث مزدوران پاکسازی کنند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن تعدادی از مزدوران در خلال این عملیات نظامی خبر داد.

حمله عربستان به یک کارخانه یخ سازی یمن

و خبر دیگر اینکه جنگنده های سعودی یک کارخانه یخ سازی در منطقه "کیلو 16" در شهر الحدیده را بمباران کردند که برخی گزارش‌ها از به شهادت رسیدن و یا زخمی شدن چندین نفر در پی این حمله حکایت دارد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    0 0
    خدا رو شکر کی میشه بشنویم کاخ شاه سعودی و همه توله هاشو زدن نابود کردن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس