کد خبر 516120
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به افزایش 23 درصدی بودجه آموزش و پرورش گفت: موفقیت این مسیر عزت آفرین مستلزم مشارکت گسترده مردم فرهیخته ایران است.

به گزارش مشرق، علی اصغر فانی در سفر چند ساعته به شهرستان تایباد استان خراسان رضوی در جمع فرهنگیان و معلمان این شهرستان افزود: دولت تدبیر و امید با نگاه به تحول تدریجی در مفهوم سواد به توسعه فرصت هایی می اندیشد که آحاد جامعه بتوانند به سطح توانمندساز از مهارت های پایه برای تعامل قوی و موثر دست یافته و در برابر دگرگونی های پرشتاب نقش آفرین باشند.

وی متذکر شد: با توجه به حجم نیازهای آموزش و پرورش بازهم این بودجه کافی نیست و تلاش هایی مانند طرح رتبه بندی در حال اجرا است که برای جبران برخی از مشکلات مد نظر می باشد.

فرماندار تایباد نیز در این مراسم گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این منطقه از نظر زیر ساخت های مورد نیاز شرایط مطلوبی داریم ولی هنوز جای کار برای توسعه فضاهای آموزشی در این خطه مرزی وجود دارد.

حسین شرافتی راد افزود: پیشرفت و ترقی جامعه منوط به ترقی و پیشرفت فرهنگیان است و باید آنچه را که مورد مطالبه و حق این جامعه زحمت کش می باشد به درستی ادا کنیم.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس