سایت ضدّ انقلاب و فتنه‌گر «روز آنلاین» به علت مشکلات مالی و اختلافات داخلی تعطیل شد.

به‌گزارش مشرق، نوشابه امیری و برخی عوامل «روز آنلاین» با انتشار یادداشت‌هایی در این سایت، خبر از تعطیلی روز آنلاین به علت پایان بودجه دادند.

نیک‌آهنگ کوثر در این باره نوشت: امیدوارم روزی و روزگاری دیگر، منبعی برای زنده‌کردن روزآنلاین پیدا شود... گفته شده که از این تاریخ به بعد، روز، داوطلبانه ادامه‌ کار خواهد داد...

همچنین نوشابه امیری در این باره نوشت: حالا، پس از 10 سال، پس از هزاران شماره، وقت رفتن رسیده؛ رفتنی که آن نیز شاید از الزامات فضای مجازی باشد؛ فضایی که به واقع هر روز نو می شود و هر دم، تازه دیگری در آستین دارد. باید که لباس نو پوشید،باید که به دانش زمان آراسته و با آن یکی شد؛ امری که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک حاصل شود. حاصل هم اگر نشد چه باک که تو پای به راه در نه و هیچ مپرس....

در عین حال برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی از بروز اختلاف بین گردانندگان روز آنلاین خبر داده و این مساله را عامل توقف فعالیت این سایت عنوان کرده‌اند.

«روز آنلاین» روزنامه‌ای اینترنتی بود که با بودجهٔ پارلمان هلند در اینترنت منتشر می‌شد؛ انتشار روز آنلاین از نخستین روز سال 2016 بعد از سالها فعالیت و انتشار 2500 شماره متوقف شده است.

این سایت از محافل اصلی اپوزیسیون برانداز و فتنه‌گران خارج‌نشین بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس