کد خبر 516073
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک بازی درخشان استقلال خوزستان را شکست دادیم و نشان دادیم که شایستگی قهرمانی را داریم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: با یک بازی درخشان پیروز شدیم. خوشحالم که این همه تماشاگر آمدند برای روحیه دادن به تیم ما و  ما با برد به تعطیلات نیم فصل رفتیم و به همه مسیحیان ایران و جهان سال نو را هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: برد خوبی به دست آوردیم. من از کل تیم راضی هستم. در فاز دفاعی اصلا به حریف فرصت ندادیم و در همه بازی از حریف برتر بودیم و در میانه میدان هم مسلط بودیم و بازی را از آن خود کردیم اما فقط یک چیز را کم داریم که پاس‌های با آرامش و با دقت است و تیم صدرنشین را شکست دادیم و این مشکل هم در تیم ما برطرف می‌شود و شایسته قهرمانی و پیروزی را داریم.

وی در مورد رتبه پرسپولیس گفت: تمام بازی‌ها را عالی بودیم و یک تیم جوان و محکم و سرعتی را تشکیل دادیم. این برد هم انگیزه مضاعف به ما می‌دهد و یک کیفیت برتر.

برانکو در مورد اینکه می‌توانید قهرمان لیگ شوید گفت: بعد از بازی با ذوب آهن که ته جدول بودیم گفتم هدف ما قهرمانی است و مثل همه تیم‌ها حق داریم برای قهرمانی بجنگیم و با عملکردمان هم نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید گفت: در حال حاضر به سختی می‌توان بازیکنی برای تیم پیدا کنیم و استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و همه بازیکنان درجه اول با تیم‌ها قرارداد دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس