کد خبر 516023
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

مزدک میرزایی که حدود دو هفته به دلیل ابتلا به بیماری آنفولانزا در بستر بیماری به سر می‌برد، با بهبود وضعیت سلامتی‌اش، حال عمومی‌ خود را خوب توصیف کرد و گفت که به‌زودی به سر کار برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال و مجری برنامه‌های ورزشی در حالی‌که همچنان سرفه می‌کرد، در گفت‌و‌گویی کوتاه گفت: خدا را شکر کسالتم برطرف شده و بهتر شده‌ام. قرار است از شنبه به سرِ کارم برگردم.

او ادامه داد: طی این مدت حدود دو هفته به علت بیماری سرماخوردگی در برنامه‌ها حضور نداشتم و در حال استراحت بودم، اما در حال حاضر حالم بهتر است.

میرزایی همچنین در پاسخ به اینکه از چه زمان می‌تواند گزارشگر مسابقات فوتبال را از سر گیرد؟  گفت: این مساله به زمان برگزاری بازی‌ها مربوط می‌شود؛ هر زمان که بازی‌ها شروع شوند، من هم گزارش‌هایم را آغاز می‌کنم.

مزدک میرزایی پیش از این در توضیح بیماری‌اش گفته بود: نمی‌دانم چطور شد اما یک دفعه، حالت تهوع، بی‌اشتهایی و یک بیماری سخت به سراغم آمد. باورم نمی‌شد این قدر وحشتناک باشد. فکر می‌کردم یک سرماخوردگی معمولی باشد اما هر روز سخت تر و سخت تر می شد. حالم حسابی بد شده بود و کارم به بیمارستان کشید. پنج روزی را در بیمارستان بستری بودم. انواع و اقسام داروها و آمپول‌ها هم برایم تجویز شد. کلا هیچ غذایی نمی توانستم بخورم و خوراکم فقط سرم بود. واقعا حس می کردم دارم می‌میرم اما شکر خدا الان خیلی بهترم و دوران سخت بیماری را پشت سر گذاشتم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس