معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران از تکمیل و راه‌اندازی بانک اطلاعات تصادفات با ورود اطلاعات مربوط به تصادفات و المان‌های ترافیکی در سیستم UTM خبر داد.

 به گزارش مشرق، سید جلال حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران، از تکمیل و راه‌اندازی بانک اطلاعات تصادفات با ورود اطلاعات مربوط به تصادفات و المان‌های ترافیکی در سیستم UTM خبر داد.

وی با اعلام این مطلب گفت: با نرم‌افزار GIS امکان دسترسی و گزارش‌گیری‌هایی با دقت بسیار بالا در این حوزه فراهم شده که با به‌کارگیری آن امکان تحلیل گزارش‌های دقیق و منطقی وجود خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران با اشاره به این‌که جنوب‌شرق تهران کامل‌ترین بانک اطلاعاتی را نسبت به مناطق دیگر داراست، افزود: باتوجه به این‌که فراوانی و نشانی تمام تصادفات به تفکیک جرحی، فوتی و خسارتی در این بانک مشخص است، می‌توان تحلیل‌های مختلفی درباره هر یک از تصادفات داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این سیستم تصادفات نقطه‌گذاری می‌شود که در آن جداول پیوستی با اطلاعاتی نظیر علت تصادف، مقصر حادثه و ... قرار دارد. بر این اساس در برنامه‌ریزی‌های آتی راهکارهایی برای کاهش و از بین بردن حوادث خواهیم داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک مدیریت شهری جنوب‌شرق تهران در بیان دیگر ویژگی‌های بانک اطلاعات تصادفات بیان داشت: در این راستا می‌توان با هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نقشه تصادفات مناطق دیگر را نیز مشاهده و مقایسه کرد.

بر پایه این گزارش، هم‌اکنون بانک اطلاعات یادشده برای بهره‌برداری در دسترس کارشناسان ترافیک است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس