مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران با بیان اینکه اصولگرایان با محوریت روحانیت کنار همدیگر حرکت می‌کنند، گفت: علمای بزرگ قم و تهران از حرکت وحدت‌بخش اصولگرایان حمایت کرده و امروز همه جریان‌های اصولگرا کنار هم هستند.

 به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسین ابراهیمی  مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران در همایش سراسری اصولگرایان که با عنوان «همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" از صبح امروز در سالن لاله مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است اظهار داشت: شورای همگرایی استان تهران توانسته کمیته‌های مختلفی را ساماندهی کند که 14 کمیته فعال از اقشار مختلف استان تهران در آن حضور دارند و کار و تلاش می‌کنند؛ لایه‌های اول و دوم شکل گرفته و جمعی متشکلی از اصولگرایان در استان تهران دور هم جمع شده‌ایم و این کمیته‌ها با محوریت روحانیت شکل گرفته و فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم این تشکل‌های ارزشمندی که از اقشار مختلف در استان تهران شکل گرفته است، بتوانند در دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به نحو احسن ایفای نقش کنند و انتخابات پرشور و با نشاطی را برگزار کنیم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان افزود: این محفل و این جلسه به مناسبت سالگرد نهم دی‌ماه که در حقیقت جوشش، خروش و بصیرت و آگاهی بود، برگزار می‌شود.

ابراهیمی گفت: آنچه موجب شد که فتنه و حرکت و جریانی که از خارج از کشور تحریک و به وسیله افراد فریب‌خورده خطر بزرگی را به وجود آورد، دفع شود، چند عامل بود؛ نخستین عامل وجود مقام معظم رهبری بود که با تدبیر و هوشیاری توانستند جامعه را به نحو احسن مدیریت کنند و دومین عامل مردم آگاه بودند.

وی خاطر نشان کرد: من در دوره فتنه 88 امور مساجد را داشتم و در جریان حرکت فتنه بودم. نقش علما را نباید در این موضوع فراموش کرد. چرا که علما در دفع فتنه عالی و زیبا به صحنه آمدند و بصیرت‌بخشی کردند.

ابراهیمی یادآور شد: جامعه ما با بصیرت تمام به دنبال دعوت رهبری لبیک گفت و 9 دی همه آلودگی‌های جامعه ما را از بین برد و حرکت وحدت، انسجام و یکپارچگی شکل گرفت و این جلسه نیز در راستای وحدت اصولگرایان برگزار شده است و همه اصولگرایان با محوریت روحانیت در خط حضرت آقا حرکت کردند و امروز سربلندیم که عالمی فقیه و بزرگوار محوریت اصولگرایان را برعهده گرفته است.

مسئول شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران درپایان گفت: علمای بزرگ قم و تهران از حرکت وحدت‌بخش اصولگرایان حمایت کرده و امروز همه جریان‌های اصولگرا کنار هم هستند و امیدواریم این حرکت انتخاباتی زیبا و ارزشمندی را شکل دهد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس