سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: اصولگرایان باید در انتخابات دهم، نگاهی به 18 سال گذشته انداخته و فراز و فرودهای این دوره و عوامل شکست و پیروزی را بررسی کنند.

 به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان طی سخنانی در همایش سراسری ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران در حال برگزاری است، گفت: بعد از ماه ها همدلی و همزبانی میان نمایندگان تشکل های بزرگ اصولگرا و کمک گرفتن از 3 فقیه بزرگوار، شورای مرکزی ائتلاف شکل گرفت.

حدادعادل تاکید کرد: اصولگرایان باید در انتخابات دهم، نگاهی به 18 سال گذشته انداخته و فراز و فرودهای این دوره و عوامل شکست و پیروزی را بررسی کنند.

وی اب بیان اینکه شرایط انتخابات امسال از همیشه حساس تر است، گفت: دوام و قوت نظام جمهوری اسلامی شرایط را حساس تر کرده و هر روز باید بصیرت بیشتری داشته باشیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با اشاره به سالروز حماسه ملت ایران در 9 دی 88، این روز را روز لبریز شدن کاسه صبز ملتی دانست که نزدیک به 6 ماه شاهد فتنه انگیزی فتنه گران بود.

حدادعادل تصریح کرد: برخی تصور می کردند صبر و سکوت ملت نشانه رضایت مردم از رذالت آنهاست اما 9 دی، «نه» بزرگ ملت ما به فتنه بود و نشان داد که راه خود را در انقلاب اسلامی گم نکرده و فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خورد.

وی با تاکید بر هوشیاری درباره توطئه های معاندین گفت: پیش از این شبکه های ماهواره ای برای عدم شرکت در انتخابات تبلیغ می‌کردند اما این روزها شبکه‌ای مانند من و تو، برنامه منظم درباره انتخابات دارد.

حدادعادل به حوادث منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: وزیر امورخارجه آمریکا از کشته شدن فرمانده یک گروهک تروریستی ابراز تاسف می کند و همین دولت، مدعی مبارزه با تروریسم است و جمهوری اسلامی را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه مقام معظم برجام را یک آزمایش می‌دانند، افزود: آمریکایی‌ها هنوز امضای پای برجام خشک نشده و هیچ عملی در برداشتن تحریم‌ها نداشته‌اند، به اموال ایران دستبرد می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاص را شرط اول اصولگرایی عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید برای رضای خدا وارد انتخابات شده باشیم و بدانیم که تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است.

حدادعادل افزود: در شرایط حساس کنونی، شرط اول آن است که در ائتلاف اصولگرایان، تعصب حزبی و گروهی را پشت در گذاشته و به عنوان اصولگرا در ائتلاف وارد شویم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان تاکید کرد: اگر کسی این وحدت را بشکند، باید هزینه آنرا در این دنیا و آخرت بپردازد.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر برای خدا آمده ایم و ثبت نام کردیم، آماده باشیم برای خدا هم کنار برویم.

حدادعادل با بیان اینکه عده ای در صدد تخریب اصولگرایی و اصولگرایان و ایجاد تفرقه در میان آنها هستند، گفت: آنها از فضای مجازی برای انتشار اخبار دروغ استفاده می‌کنند و ما باید مراقب باشیم که فریب این اخبار را نخوریم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان افزود: به طور متوسط هر 6 ساعت یک خبر علیه وحدت اصولگرایان منتشر می شود و احساس می شود عده‌ای می‌خواهند انتخابات مجلس خبرگان را دوقطبی کنن.

وی تصریح کرد: ما برای خدمت به کشور، کمک به دولت را ضروری دانسته و تضعیف دولت را به فرموده امام(ره) و رهبری به مصلحت نمی دانیم.

حدادعادل گفت: مساله اصلی کشور، موضوع اقتصادی است و نقد منصفانه در این زمینه تخریب دولت محسوب نمی‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • اسفندیار ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    اصولگرایی یک تابلو نیست اسم نیست محتوا است
  • مهدی از قم ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    اصولگرایان باید یک برنامه هدفمند و بلند مدت برای گروهای سنی مختلف از دبستان تا دانشگاه تنظیم کنند تا اصول فکری جریان اصلاحات و اصول فکری انقلاب را به همه بشناسانند.من مطمئنم اگر مردم به ذات و فلسفه الحادی اصلاحات را پی ببرند از ان ها متنفر میشوند.من در مکان های مختلف با دوستداران اصلاحات صحبت کردم ولی هنوز ندیدم کسی شناخت عمقی از ارزش های اصلاحات نظیر دموکراسی.لیبرالیسم.حقوق بشر.جامعه مدنی و...داشته باشد.طرفداران این جریان در فقر فکری بسر میبرند
  • ناشناس ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
    0 0
    این یانکی ها یک مشت دزد دریایی بودند که در امریکا ساکن شدند و حالا به اموال ایران دستبرد میزنند اما خوشبینان به کدخدا باید به خود بیایند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس