کد خبر 515754
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
گروه فضای مجازی مشرق - سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود نوشت:

عکس/ سلفی اینستاگرامی با آقای وزیر

در سفر به سیستان و بلوچستان و چابهار، به مجتمع عالی آموزش سلامت رفتم. سرزده وارد یکی از کلاس های درسی شدم که استاد محترم مشغول تدریس بود. از اهالی همین منطقه. علاوه بر اساتید؛ نکته بسیار قابل توجه، بومی بودن تمامی دانشجویان جوان و با انگیزه ای بود که پر انرژی و امیدوار، در حال دانش اندوزی و کسب مهارت برای خدمت به همشهریان و هم استانی های خود بودند.

این استان، که به ظاهر "محروم" نامیده می شود، از مراکز آموزشی با اساتید توانمند و دانشجویان پر استعداد بومی بهره مند است. پس از جذب 30 درصدی دانشجویان بومی دراین منطقه، می توان امیدوار بود در 10 سال آینده تمامی نیازهای بهداشتی و درمانی حوزه سلامت استان، توسط کادر و متخصصان سیستانی و بلوچ تامین شود. دانشجویانی که فرزند امروز همین دیارند و برای فرداها، تکیه گاه می شوند و متعهدانه در خدمت مردمان نجیب این سرزمین خواهند بود.

زدودن چهره محرومیت، مستلزم باور به استعدادها و ظرفیت های منحصر به فرد سیستان و بلوچستان است. به امید روزی که شاهد رفع کمبودها به همت جوانان با غیرت و با انگیزه این خطه از ایران اسلامی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    متاسفم برای این کار هاشمی. منظورم کاهش سهمیه آزاد دانشگاه پزشکی و افزایش ۳۰ درصدی به بومی است. بومی یعنی نوکر دولت...گروگانگیری مدرک...پزشک عمومی ماندن....۲۱ سال از زندگی در مناطق محروم بودن...حقوق کارمندی علیرغم هفت سال تحصیل. باید سهمیه تحصیل آزاد را نگه میداشت و به بومی گرایی اضاف میکرد. نه از یکی کم کنی به اون یکی بدی.. تاسف...تاسف....تاسف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس