رئیس مجلس گفت: به منظور رونق روستاها باید متناسب با هر روستا مطالعاتی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع جانبی انجام شود.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده، امروز (چهارشنبه 9 دی‌ماه) با اعضای شورای روستاهای انجیله، وجرد و مهر زمین از بخش خلجستان استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: مساعدت‌های لازم برای گازرسانی به روستاهای بخش خلجستان انجام خواهد شد و همچنین در زمینه رفع مشکل صدور سند مالکیت برای زمین های مسکونی حمایت خواهد شد.

 لاریجانی با تاکید بر رسیدگی به رفع مشکل در زمینه تامین آب آشامیدنی روستاهای بخش خلجستان افزود: باید متناسب با هر روستا مطالعاتی برای انجام سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع جانبی انجام شود تا با رونق اقتصادی در روستاها مشکل مهاجرت جوانان روستایی حل شود.

براساس این گزارش ؛"حاجی حسینی" بخشدار خلجستان گزارشی از عملکرد بخشداری این منطقه ارائه داد و از مساعدت‌های رئیس مجلس در زمینه رفع مشکلات مانند برطرف شدن نقاط حادثه خیز جاده‌ای تشکر کرد.

گفتنی است؛در این دیدار اعضای شورای روستای انجلیه از حضور رئیس مجلس در مراسم سوگواری 28 صفر روستای انجلیه تشکر کردند و گفتند حضور رئیس نهاد قانونگذاری در روستایی که تا پیش از این در سطح استاندار نیز مقامی به آن سفر نکرده بود، نشان از توجه لاریجانی و مسئولان عالیرتبه نظام جمهوری اسلامی به مردم مناطق محروم دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس