کد خبر 511709
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید سید جلال حسینی برای نیم فصل دوم هم در تیم نفت تهران خواهد ماند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز اظهار کرد: ما اصلا به جایگاه استقلال اهواز در جدول نگاه نمی‌کنیم. من و کادر فنی تمام بازی‌های این تیم را نگاه کردیم. عمده مشکلات این تیم فقط مربوط به مشکلات و مسائلی مالی است.

او ادامه داد: بازیکنان تیم استقلال اهواز افرادی هستند که از تجربه زیادی در لیگ برتر برخوردارند. من به تمام بازیکنانم گفته‌ام که به این تیم به دیده احترام نگاه کنند. تمام بازی‌های این تیم خوب بوده و حتی وقتی این تیم بازنده شده شانس گلزنی داشته است.

سرمربی تیم نفت تهران افزود: از دیدگاه من بازی فردای ما با استقلال اهواز جزو سخت‌ترین بازی‌های‌مان در لیگ برتر خواهد بود. حتما باید روی بازی‌مان تمرکز لازم را داشته باشیم چرا که استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن ندارد و ممکن است انتحاری بازی کند.

منصوریان ادامه داد: فرزاد عاشوری، عادل کلاه‌کج و محمد غلامی از بازیکنان بسیار خوب استقلال اهواز هستند. ما امیدواریم در بازی با این تیم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به سوالی درباره مسائل مالی این تیم اظهار کرد: مقداری تغییرات در سطح مدیریت کلان باشگاه نفت صورت می‌گیرد. من خودم با قنبرزاده صحبت کردم. مدیرعامل باشگاه به شدت دنبال حل کردن مسائل مالی است.

او افزود: ما قطع به یقین تا قبل از این فصل 40 درصد از پرداختی‌ها را خواهیم داشت اما ما در هر حال با نفت سال گذشته فاصله داریم اما من آن قسمت مسیر را نمی‌خواهم نگاه کنم.

منصوریان در مورد احتمال آوردن بازیکن جدید به تیمش یا خارج شدن بازیکن از نفت تهران گفت: احتمال زیاد فرآیند تعداد بازیکنان آمده به تیم و خارج شده از تیم صفر باشد چرا که ما قصد نداریم بازیکن جدیدی را در نیم فصل جذب کنیم و تمام تلاش‌مان بر این است که بازیکنی را از دست ندهیم.

او در مورد مهدی مومنی نیز توضیح داد: مهدی مومنی را کادر فنی انتخاب کرده است. او به دلیل مسائل مالی که برایش به وجود آمده بود، به مقداری مشکل روحی و روانی برخورد. مهدی نیاز به این دارد که بالانس روحی داشته باشد ولی در هر حال او شخصی است که از فیلتر کادر فنی گذشته است.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد سید جلال حسینی نیز گفت: سید جلال حسینی تا قبل از عید احتمالا صدمین بازی ملی‌اش را خواهد داشت. برای تیم نفت لازم بود که چنین بازیکنی با این سابقه داشته باشد.

او در مورد مصدومیت این بازیکن نیز اظهار کرد: مصدومیت بخشی از فوتبال است اما در هر حال سید جلال در نیم فصل دوم ستاره تیم ما خواهد بود.

او در مورد منصور پورحیدری نیز گفت: با قنبرزاده به ملاقات منصور پورحیدری رفتیم. او مرد بزرگ فوتبال ایران است. از خداوند برای او سلامتی و آرامش می‌خواهم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس