کد خبر 515187
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۹

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از رهایی کودک 11 ساله اهوازی از چنگال آدم‌ربایان‌ با تلاش پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش مشرق، علی حاتمی با بیان خبر رهایی کودک 11 ساله از چنگال آدم‌ربایان، اظهار کرد: 25 آذر ماه گذشته، پسربچه 11 ساله اهوازی هنگام بازگشت از مدرسه به سمت منزل، توسط دو فرد نا‌شناس ربوده شد.

وی در تشریح این ماجرا عنوان کرد: آدم‌ربایان که به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس این اقدام را انجام داده بودند، به مکان نامعلومی متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: دو مجرم در تماس با خانواده کودک از اخذ 200 میلیون تومان وجه نقد در قبال آزادی کودک خبر داده بودند.

حاتمی افزود: پلیس با اطلاع از موضوع، در اقدامات اطلاعاتی کم‌نظیر از سوی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان، روز 29 آذرماه امسال، مخفی‌گاه یکی از آدم‌ربایان و محل نگهداری کودک 11 ساله را در شهرستان «کارون» شناسایی کردند.

این مسئول اشاره کرد: پلیس در یک عملیات غافلگیرانه یکی از آدم‌ربایان را که فردی بدون سابقه کیفری بود، دستگیر و در ‌‌‌نهایت پسر 11 ساله ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متهم دیگر این پرونده نیز شناسایی شده و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار دارد و به زودی وی نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس