کد خبر 509291
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

٥٠ سال حبس، پرداخت ديه شلاق و اعدام مجازات دو جواني است که ١٥ زن را ربوده، مورد سرقت قرار داده و به تعدادي از آنها تجاوز کرده‌اند.

به گزارش مشرق، دو جوان که سعيد و ميلاد نام دارند، يک سال قبل با ماشين پرايدي که داشتند زنان را به‌عنوان مسافر سوار و سپس در مکاني خلوت آنها را تهديد کرده و اموالشان را به سرقت مي‌بردند.

بعد از اينکه عکس و مشخصات اين دو نفر از سوي چند زن به مأموران داده ‌شد، پليس رديابي‌هاي خود را انجام داد و توانست دو متهم را شناسايي کند. متهمان روز دوشنبه در جلسه محاکمه که در شعبه هشتم دادگاه کيفري استان تهران برگزار شد، حضور يافتند. ١٤ نفر از شکات اين دو جوان پشت تريبون قرار گرفته و آنچه برايشان اتفاق افتاده ‌بود را توضيح دادند.

يکي از اين زنان گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشين شدم اما کمي جلوتر وقتي به جايي خلوت رسيديم، متهمان با چاقو من را تهديد کردند و خواستند تا هرچه پول و طلا دارم به آنها بدهم، من هم قبول کردم اما به همين بسنده نکردند و درحالي‌که داشتند شيشه مي‌کشيدند من را مورد تجاوز قرار دادند هرچه التماس کردم اين کار را نکنيد گوش نکردند.

به خاطر عملي که مرتکب شدند نوزادي که در شکم داشتم سقط شد و بعد هم شوهرم من را طلاق داد. اين دو نفر زندگي من را دگرگون کردند و من از آنها شکايت دارم. سپس ديگر شاکيان در جايگاه حاضر شدند و توضيحاتي را درباره نحوه آدم‌ربايي و سرقت و تعرض مطرح کردند.

وقتي نوبت به متهمان رسيد اتهام تعرض را رد کردند و گفتند پنج زني که از آنها درباره تجاوز شکايت کرده‌اند، دروغ مي‌گويند اما اتهام آدم‌ربايي و سرقت را قبول دارند، آنها مدعي شدند براي تأمين هزينه‌هاي زندگي‌شان دست به اين کار مي‌زدند و چون اعتياد داشتند، نمي‌توانستند کار کنند.

گفته‌هاي ميلاد، يکي از متهمان، درباره تجاوزنکردن به زنان شاکي در حالي بود که پيش از اين آزمايشات دي‌ان‌اي در دو مورد تأييد کرده ‌بود که اين دو زن از سوي ميلاد مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

با پايان جلسه رسيدگي، هيأت قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده از جمله دي‌ان‌اي به دست آمده و همچنين اعترافات متهم در مرحله بازجويي و گفته‌هاي شکات و اعترافات همد‌ست ميلاد که گفته ‌بود او را حين تجاوز به دو زن ديده ‌است، ميلاد را در تجاوز، آدم‌ربايي، سرقت اموال شکات و ضرب‌وجرح آنها مجرم شناخته و به اعدام، ٢٥ سال حبس و پرداخت ديه به دليل صدمات وارده و همچنين سعيد را به دليل نبود مدارک کافي درباره تجاوز به عنف از اين اتهام تبرئه کرده اما در آدم‌ربايي، سرقت و رابطه نامشروع و ضرب‌وجرح مجرم شناخته و به ٢٥ سال حبس، ٩٩ ضربه شلاق و پرداخت ديه صدمات و همچنين هر دو متهم را به دليل سرقت اموال، به رد مال محکوم کردند.

اين رأي از سوي قضات شعبه هشتم دادگاه کيفري استان تهران صادر شد و متهمان ٢٠ روز بعد از ابلاغ فرصت تجديد‌نظرخواهي دارند.


منبع: شرق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    1 0
    اعدام
  • هخا ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
    0 0
    بابا بچه ی اون خانوم مرده شوهرش طلاقش داده زندگیش نابود شده اون مرتیکه اگه پول داشت ک دزدی نمیکرد، چطوری میخواد دیه بده؟؟؟؟ این آخه چه حکمیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • وحید ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    هر دو تای این جنایتکارهای شیشه ای باید اعدام شوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس