عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه انطباق پیش نویس برنامه ششم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بررسی شد، گفت: شاخص‌های اندازه گیری پیشرفت اقتصاد مقاومتی به زودی در ستاد فرماندهی مطرح خواهد شد.

به گزارش مشرق، علی آقامحمدی عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در بخش خبری 21 سیمای شبکه اول، در مورد جلسه امروز ستاد اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: در جلسه امروز انطباق برنامه ششم توسعه که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تهیه شده است با سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه ششم و اقتصادی مقاومتی به صورت موشکافانه مطرح و بررسی شد.

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کل کشور گزارش جامعی از نحوه انطباق برنامه ششم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ارائه کرد و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی سوالات و مباحثی را مطرح کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مقرر شد در جلسه هفته آینده ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که احتمالا روز شنبه هفته آتی برگزار می‌شود، موضوع انطباق برنامه ششم با اقتصاد مقاومتی ادامه خواهد یافت؛ همچنین همه اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، پیش نویس برنامه ششم را مطالعه و نظرات خود را ارائه دهند، تا در راستای سیاست‌های برنامه قرار گیرد.

آقامحمدی در مورد درخواست رئیس جمهور از ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مبنی بر تعریف شاخص برای اندازه گیری و پایش پیشرفت اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کل کشور در این زمینه اقدام کرده و گروه کارشناسی این سازمان شاخص‌هایی را تدوین کردند.

عضو ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: تعریف شاخص‌های پیشرفت اقتصاد مقاومتی در ستاد راهبری مورد بحث و بررسی است و هنوز به فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه نشده است، البته اقدامات قابل اعتنایی انجام شده است و به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی‌ها، شاخص‌های تدوین شده به زودی در ستاد فرماندهی مطرح شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس