کد خبر 514986
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تمام وجود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شرکت کنیم و پیروی از ولایت‌فقیه را سرلوحه کارمان داشته باشیم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم ۹ دی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) تنکابن با تبریک هفته وحدت وتقارن یوم‌الله ۹ دی بابیان اینکه شهدا بانثارخونشان باعث حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران شدند، با گرامیداشت شهادت سردارمحرمعلی مراد خانی اظهار داشت: اگر به حرکت امام راحل در قبل از انقلاب نگاه کنیم گروه‌هایی نظیر التقاطی‌ها و اندیشه‌های متحجرانه در مقابل اندیشه امام قرار داشتند که همیشه تفکرشان امام را آزار می داد.

وی با اشاره به اینکه هر گروهی روش و شیوه خود را برای مبارزه داشت، تصریح کرد: روش امام راحل پرونده استبدادی در کشور را بست و غرب آن روز با شعار لیبرالیستی و شرق با شعار مساوات همراه بود و هیچ کس یارای مقابله با شرق و غرب را نداشت، اما امام راحل با شعار نه شرقی و نه غربی پیام استقلال را به مردم نشان داد.

وی با اشاره به اینکه برخی گرفتاران در مطامع دنیوی و برخی سیلی خوردگان انقلاب اسلامی جبهه واحدی تشکیل داده و دلداده غرب شدند گفت: این‌ها از ریزش‌های انقلاب بودند . دشمن تاکنون توطئه٬ ترور و حربه های دیگر را برای ضربه زدن به انقلاب تجربه کرده است، تمام تلاش آنها تضعیف پایه‌های ولایت‌فقیه است اما شکست خوردند.

وی با اظهار اینکه در دوره تهاجم نرم باآنکه آسیب دیدیم اما رشد کردیم، با اشاره به اثر ناپذیری کشور در مقابل جنگ نرم گفت: دشمن در گام سوم در پی تفرقه‌افکنی بین مسئولان و مردم بود که بازهم شکست خوردند و در گام چهارم نیز دشمن با فرافکنی و دروغ‌پردازی بین مردم به دنبال تفرقه بود اما مردمی که پای صندوق‌های رأی حضور یافته بودند حماسه ۹ دی را آفریدند.

علیرضا زاکانی ادامه داد: تحریم‌های پولی بانکی ادامه توطئه دشمن برای براندازی حکومت اسلامی بود که آن‌هم اثری نداشت و امروز در پی اجرای مرحله نفوذ هستند.

وی بابیان اینکه تبلیغ رسانه‌های بیگانه درباره برخی کاندیداها در دوره‌های گذشته شبه‍ه برانگیز بوده است یادآور شد: اراده انقلاب اسلامی در حمایت از جریان مقاومت را دشمنان برنمی‌تابند و شهدای والامقامی نظیر شهید محرم علی مراد خانی و دیگر مدافعین حرم برای آسایش و امنیت بیشتر کشور در مرزهای سوریه با کمک‌های مستشاری خودشان توانستند این آسایش و امنیت را برایمان تأمین کنند.

زاکانی با اشاره به خیال‌پردازی برخی دشمنان و افراد و همینطور وارونه جلوه دادن حقیقت‌ها گفت: اسلام ناب باارزش‌های ناب امام راحل، جامعه را بیدار کرد زیرا امام (ره) نصرت خدا را باور داشت و هدایت‌های خاص امام زمان (عج) را مورد توجه داشت.

وی بابیان اینکه وابستگی‌های سیاسی ملاک نیست بلکه تقوا و جهاد ملاک است به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: اگر پی‌نوشت مقام رهبری نبود اقتصاد کشور وضعیت پیچیده تری داشت زیرا زندگی اشرافی گری برخی‌ها٬ فساد و کلاهبرداری‌ها مورد قبول مردم نیست و رهبر معظم انقلاب در مقابل این فسادها ایستاده‌اند.

این نماینده مجلس با اشاره به توافق و مذاکرات هسته‌ای ادامه داد: ۱۲ سال استکبار جهانی در حق کشورمان در خصوص تشکیل پرونده هسته‌ای ظلم کرد.

زاکانی به نقش محوری خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: باید با تمام وجود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کنیم و پیروی از ولایت‌فقیه را سرلوحه کارمان داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس