کد خبر 514952
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

آژانس اطلاعات انگلیس نسبت به وقوع حملات تروریستی طی روزهای کریسمس در مناطق پر رفت و آمد کشورهای اروپایی هشدار داد.

به گزارش مشرق به نوشته روزنامه دیلی میل، با توجه به وحشت موجود از حملات تروریستی افراط‌گرایان طی تعطیلات عید و سال نو به کشورهای اروپایی در بالاترین سطح هشدار خود قرار گرفتند.

در این میان روسیه به شهروندان خود هشدار داد، پنجشنبه شب امن‌ترین مکان برای سپری کردن سال نو خانه است، اما یکی از قانونگذاران انگلیسی ضمن تاکید بر ضرورت فضا ندادن به تروریست‌ها از مردم خواست سال نو را مانند همیشه جشن بگیرند.

این در حالی است که در اقدامی جداگانه چهار یگان پلیس دیگر برای غلبه بر ناکارآمدی نیروهای انگلیس در قبال حملات تروریستی ایجاد شده است. همزمان مقامات ادارات ضد تروریستی لندن برای ایجاد یگان‌های آماده باش دیگر با وزیر کشور در حال مذاکره هستند.

در همین حال تعداد پلیس‌های حاضر در خیابان‌های لندن پس از حملات 13 دسامبر پاریس تقریبا دو برابر شده است. همچنین یک آژانس اطلاعاتی نسبت به وقوع حملات دیگر تروریستی در شهرهای اروپا طی روزهای سال نو هشدار داده است. در این خبر که از سوی مقامات اتریشی اعلام شده، آمده است: در روزهای پیش از کریسمس هشداری از سوی یکی از سرویس‌های اطلاعاتی خطاب به اکثر پایتختهای کشورهای اروپایی مبنی بر احتمال وقوع حملات تروریستی طی تعطیلات و جشن‌های کریسمس و سال نو منتشر شده است. در این هشدار اسامی عوامل احتمالی حملات نیز آمده است.

انتشار این هشدار افزایش نیروها وشرایط امنیتی را در اماکن عمومی در پی داشته است.

با این حال مقامات انگلیسی هنوز نگرانند که حملات تروریستی در شهری جز لندن را چگونه پاسخ دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس