کد خبر 514864
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

هشدار حملات تروریستی در پایتخت انگلستان در آستانه سال نوی میلادی بالا گرفت و پلیس ضد تروریسم این کشور درصدد افزایش تعداد نیروهای مسلح است.

به گزارش مشرق، تعطیلات سال نوی میلادی در انگلستان با بالاترین سطح هشدار امنیتی سپری می‌شود.

به نوشته تلگراف، سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس هشدار دادند احتمال بمب‌گذاری و تیراندازی در اماکن پر رفت ‌و آمد شهرهای اصلی انگلیس در طول تعطیلات کریسمس تا آغاز سال نوی میلادی وجود دارد. به دلیل وجود خطر چنین حملاتی، سطح هشدار امنیتی در انگلیس در سطح بالایی قرار دارد.

در اقدام تازه‌ای مقرر شد 4 یگان پلیس مسلح خارج از محدوده لندن برپا شود تا برای مقابله با هر حمله تروریستی خارج از این شهر آماده باشند.

رؤسای پلیس ضدتروریسم انگلیس در حال رایزنی با «ترزا می» وزیر کشور انگلستان هستند تا یگان‌هایی در حالت آماده باش داشته باشند که به هنگام ضرورت فورا در کمتر از 15 دقیقه به محل وقوع حمله برسند.

تعداد نیروهای مسلح پلیس هم در خیابان‌های لندن دو برابر شده است.

افسران پلیس ضدتروریسم انگلیس نگران چگونگی پاسخ‌دهی به حمله احتمالی هستند و به وزیر کشور هشدار دادند که تعداد نیروهای پلیس مسلح خارج از لندن، اندک است.

در طول ماه گذشته و بعد از حملات پاریس و با ترس حملات تروریستی در آستانه سال نو، پایتخت‌های کشورهای اروپایی در حالت هشدار قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس