سی‌ودومین شماره ماهنامه فرهنگی-تشکیلاتی حلقه‌وصل منتشر شد. حلقه وصل در این شماره به موضوع «استکبار و استکبارستیزی» از ابعاد و زوایای مختلف پرداخته شده است.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، «مبارزه با استکبار، درون مرزهای خودش»، «کشف آمریکا یعنی شروع غارت آمریکا»، «رقص و آوازی بیانگر تاریخ و فرهنگ آفریقا»، «پلیس‌های قاتل و متجاوز»، «آمریکایی‌ها در اسراییل آموزش خشونت می‌بینند»، «سیاهی ما قابل شستشو نیست، نگاه‌ها باید تغییر کند»، «لباسِ عروسِ دست‌دوز» و «عرض اندام مدهای بیگانه در خیابان‌های شهر» از جمله عناوین مهم این شماره هستند.
تشریح سرزمین استکبار در شماره 32 «حلقه وصل»
در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سراسر کشور قرار بگیرید.

ادامه پرونده استکبارستیزی که در شماره قبل به آن پرداخته بودیم اما به شکلی دیگر نیز موضوع اصلی این شماره و سرویس «حلقه اول» می‌باشد. در این پرونده به صورت کاملا مفصل ابعاد و زوایای گوناگون سومین کنفرانس بین‌المللی متفکران و پژوهشگران مستقل به نام «افق نو» مورد بررسی قرار می‌گیرد. کنفرانسی که برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور جمعی از سیاه‌پوستان مقیم ایالت‌های مختلف آمریکا در تهران بود که جذابیت‌ها و فرصت‌های خاص خودش را به همراه داشت. پوشش کاملا سخنرانی‌های کنفرانس به همراه مصاحبه‌های کاملا اختصاصی و ویژه با مهمانان و معرفی کتاب تاریخ مستطاب آمریکا و گفتگو با کارگردان یک مستند انقلابی مطالب تشکیل دهنده این سرویس می‌باشند.

کنکاشی درباره شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان ماهواره‌ای و نقد شبکه «الجزیره» نیز در سرویس «لؤلؤ» این شماره قابل مطالعه است.

همچنین پرداختن به مساله مد و سبک زندگی اسلامی و حواشی آن در سرویس مسائل فرهنگی روز جامعه یعنی «نمط» در دسترس علاقه‌مندان به این عرصه قرار گرفته است.

نشریه حلقه وصل به مدیرمسئولی و سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود.

برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از آخرین خبرها و گزارش‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس